Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA blivit sämre...
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Exclamation TA blivit sämre...

...med "downloads"!

Minns att före man kunde ladda hem "MarcoV live @ sensation set" (udner musikvideos) för ett par veckor sedan så kunde man utan problem ladda ner musikvideos, live sets m.m.

MEN sedan dess har jag inte lyckats ladda ner en enda musikvideo eller någon liveset!!! När jag väl få upp fönstret där jag väljer vart jag ska spara filen så går det i högst 2,5kb/s, och efter en stund så stängs nedladdningen ner..

Jag vet att det är en jefvla massa som besöker sidan och laddar ner, men att det har blivit sådan skillnad så fort..?!?

Blir juh frustrerad...

Annars tycker jag det är riktigt bra ställe att "hänga" på..

Old Post Sep-20-2001 21:25  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jag vet att servern överbelastades innan, och att swamper därför bad oss att endast ladda hem 1 fil åt gången. eftersom vissa ägg sket i detta och laddade hem massvis med filer på en gång, ändrades det igen så att bara 1 fil per minut OAVSETT användare kunde laddas hem, och om det är så fortfarande, är det inte konstigt att det är svårt att dra hem filer...

Old Post Sep-20-2001 21:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jre
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2000

På den gamla goda tiden (2000) så var det inte
så många aktiva TA´s , då gick det undan att tanka hem
videos och musik. Men nu har så många hittat hit. Så när något
nytt läggs upp på sidan så blir det en jevla massa "hits" här

// Jre

Old Post Sep-20-2001 23:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Jre Click here to Send Jre a Private Message Add Jre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Klart att det är många nya personer som hittar hit till TA.....Sidan är ju mycket bra.....Jag tycker inte att det spelar så stor roll om det tar lång tid att ladda hem en låt eller musikvideo, livesets...Det får ta den tid det tar...

Lite tråkigt om man sitter med 56k då är det ju inte så roligt...

Old Post Sep-21-2001 05:46  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Det är bara att dra hem låtarna från AG och vidsen från typ winMx eller DirectConnect....ungefär 2 dar efter att swamper lagt ut låtarna så är det skimånga som har dom....... Jag brukar göra så här iaf

Old Post Sep-21-2001 08:43 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA blivit sämre...
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[15/01/2007] Please, help to ID this AWSOME track! pleaseee [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristian Rusch - Numb (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:35.

Forum Rules: