Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto ce soir a ostende
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fran
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
Tiesto ce soir a ostende

Tiesto vient nous faire une petite visite ce soir a illusion at the beach a ostende.
http://www.illusionbeach.be/

Old Post Jul-20-2004 08:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Fran Click here to Send Fran a Private Message Add Fran to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Yes j'y serai, d'ailleur il y a déjà un sujet consacré à cette soirée ...

J'essaye d'avoir les coordonnées des gens qui y seront mais personne ne me répond...

Tanpis ...

Bonne soirée kan même @tous ceux qui y seront ....

Run baby run !

Old Post Jul-20-2004 10:00 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fran
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

j y ai été mais j aurais pas du, set trop hard comme a l habitude de tiesto ces derniers temps, rien avoir avec un Armin Van Buuren.
Le gros point négatif etait le MONDE, trop de gens et trop chaud, impossible de bouger et meme pour certain de rentrer dans la salle principale. Bref , déçu de la soirée.

Old Post Jul-21-2004 19:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Fran Click here to Send Fran a Private Message Add Fran to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

ca m'étonne vraiment pas du tout
Tiesto en club c pas la peine, j'ai abandonné l'idée de faire plus de 300 bornes pr le voir dans une boite à sardines

Old Post Jul-21-2004 21:38  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

pareil, meme dans les events, pour le revoir j'vais attendre que sa cote de popularité baisse.
A la mysteryland, j'ai vraiment pas prévu d'aller le voir.

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jul-22-2004 08:20  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

oui, pareil, et en plus à Innercity on avait perdu du temps à aller le voir pour pas grand chose, alors qu'on aurait pu aller voir JooF ou Gielen en mm temps

Old Post Jul-22-2004 16:52  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Je suis sur c'était bien

Moi , si je peux le voir , j'hésite pas une seconde

Old Post Jul-22-2004 17:34  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by PEZ68
Je suis sur c'était bien

Moi , si je peux le voir , j'hésite pas une seconde

j'ai absolument aucun plaisir à voir un dj mixer quand on est en train de me mixer les os en bouillis

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Jul-22-2004 21:10  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

J'ai passé une très bonne soirée, Tiësto a, comme à chacun de mes déplacements pour lui, fait un très bon mix (mais évidement tout les goûts sont dans la nature, surtout ici ... )

Points positifs: le temps et l'installation d'écrans et de baffles à l'extérieur et dans 2 salles différentes.

Bref j'ai pu profiter du talent de Tiësto tantôt sous une agréable brise fraiche, tantôt pénarde à l'étage ...

ps: Je ne regrette aucunement mes 2h30 de train et je suis prête à les refaire dès qu'il revient mixer, d'ailleur je vais au festival PUKKELPOP à Hasselt (en août) où il sera ...

edit: J'oubliais de préciser que les autres dj's n'étaient pas mal non plus, la musique était vachement bien

Photos souvenir en amoureux :

Run baby run !

Last edited by MajenKa on Jul-23-2004 at 13:51

Old Post Jul-23-2004 13:34 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Rahhh là là ...

Ils ont de la chance ces Belges quand même...

Old Post Jul-23-2004 13:44  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Tashita

il a bien grandi le bébé de l'autre fois didonc...

Old Post Jul-23-2004 14:09  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

MDR !! Oui élevé au maïs miam

Run baby run !

Old Post Jul-23-2004 14:22 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto ce soir a ostende
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRadio FG! track played by Sami Dee. Please ID [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBumbling Loons - Rumbling Toon (Evolution Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:29.

Forum Rules: