Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,
hehehe ik kreeg die net ook geFWD. sommige zijn lache (drommegaris ) en sommige zijn zeer flauw
ma goed tis beter dan een gratis nokia 3210 als ik em naar 3310 mensen fwd:P
ik kreeg net trouwens ook dit plaatje gemeeld :
Wat "klopt" er nou niet aan die Kelly. En opeens zag ik het: de schaduw
op de muur!
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik kreeg vanmiddag ook nog wel een grappige
De eerste valse euro's gevonden :
Feb-05-2002 22:26
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
wahahaha! ik heb helemaal kromgelegen om die dromedarissenreeks!
Die kelly is ook lache John, en wat die euro betreft; ik was blijkbaar niet de enige die in de drie bovenste landen een leuter zag!