Hier is dus mijn laatste track. Het is zoals gewoonlijk ver van trance, als ik van de commentaar van anderen kan afgaan is het 'gewoon groovy'.
Ik weet dat het saai is maar gelieve toch eens te luisteren
Voila kheb het eens beluisterd. Het lijkt me een ideaal nummer om te draaien in een lounge bar. Voor de rest klinkt het in mijn oren vrij professioneeel en goed gemaakt, misschien een beetje weinig variatie. Ken ook het genre te weinig om er echt gefundeerde en/of opbouwende kritiek op te geven.
idem als cresto. ken er nie veel van. technisch klinkt het allemaal lekker vlotjes... mah die string stoort me wa nie negatief opvatten mah, I really don't like it tis like: hmmmmm hmmmmmmmmmmmmm mah das wa te lang... na de 5de minuut laat je da weg en dan vind ik het echt sweet echt lekker groovy... kzou het mss meer appreciëren alst wa melodischer zou zijn. mah da ligt dus aan mij eh, no offence dus
edit: theet dus nie string mah pad
Aug-01-2004 16:09
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
ik vind het best goe, maar ik zou het hier niet bij houden.
ik mis precies nog een heel stuk
Aug-01-2004 16:19
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ongelooflijk lekkere groove.. vooral dat kleine vocal sampletje, geeft iets extra's....
die pad vind ik persoonlijk heel goed, maakt het nummer heel smooth en ideaal voor een zomerse avond.. alleen mis ik een extra square melodietje, de pad staat er zo'n beetje alleen..
je beste nummer tot nu toe denk ik (naast Primitive)
Aug-01-2004 17:31
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
Mijn mening over Pumaz - Standing by your side
Een duidelijk grouve-lounge achtig nummer.
Iet wat in Club Industria, (waar de pitch zelden in + komt) niet mis zou staan of in andere groovy clubs of rooms als opwarming of na chillen.
Best goed en professioneel gedaan!
Toch heb ik ook het gevoel dat het iets mist.. een extra sample ofzo..
ALs ik punten zou geven is dat een 7,3 op 10.
Goe bezig Pumaz & keep up the producing work!
Aug-01-2004 18:42
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by TOR
Dan ga ik Primitive afwerken next
Thx voor de replies mensen
Aug-02-2004 02:33
kirstolas
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by TOR
Nee, ikk vond paranoid clowns anders wel een cool nummertje. Ik ken geen ballen van producen maar ik vond da wel goe klinken. You got talent my man