|
Ik heb al eerder op de HEAO gezeten (2,5 jaar). De stof is niet echt nieuw voor me en ik vind het niet erg eigenlijk dat ik dit bij mijn werk moet doen. (Hier kan ik wat voldoening uitputten)
Alleen wat ik raar vind aan NTI is dat ze naast het lesgeld 45 euri per examen vragen. Huiswerk moet je op de post doen als je het niet ken mailen (=postzegels) er zijn praktijkdagen 150 euri de stuk.
Dus ik heb nu zoiets van 
|