Volgens mij gaat Armin het goedmaken en mogen we 29 juli ASOT @ Bloemendaal verwachten ! Lijkt me wel gezellig ... Nu hopen dat het weer dan ook een beetje meezit en dat de zon schijnt zoals het hoort eind juli.
___________________ this is NOT miami !
Woohoo Ik ga hier zeker proberen bij te zijn
Woohoo Ik ga hier zeker proberen NIET bij te zijn
___________________
quote:Originally posted by tijs08 Woohoo Ik ga hier zeker proberen NIET bij te zijn Hè, ga je nou of niet??
Op de site van Bloomingdale's: ASOT van 20:00 tot 00:00
quote:Originally posted by Freezel Op de site van Bloomingdale's: ASOT van 20:00 tot 00:00 Soheeeee
lijkt me toch wel leuk, hoop niet dat het zo massaal wordt, maar goed Ik kom ook wel even langs
___________________ Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
BITCHES Ik wil GVD ook geniet voor me en een paar daagjes later ben ik ook in NL
Ga wel ff kijken om hierheen te gaan, wel grappig als je het mij vraagt.
___________________ Down-Under was da bomb
AvB & Markus Schulz
quote:Originally posted by MaGiK54 wel grappig als je het mij vraagt Helaas, niemand vroeg jou wat
Lijkt me een erg leuke avond! Bedankt voor de tip Emma!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA