Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gezellig in Bloomingdale
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
Gezellig in Bloomingdale

Politie zet honden in bij achtervolging

Reljeugd houdt huis op strand
door Coen Springelkamp
AMSTERDAM - De politie heeft gisteravond op het strand van Bloemendaal aan Zee een groep van zeven Marokkaanse relschoppers opgepakt. De jongeren vielen de kok en bedrijfsleider van strandpaviljoen Bloomingdale lastig. Daarna sloegen ze de keuken kort en klein.

Er ontstond door nog onbekende oorzaak een vechtpartij tussen twee Marokkaanse bezoekers en de bedrijfsleider van het paviljoen. Na een handgemeen kwamen de jongens terug met een tiental vrienden om verhaal te halen. Daarbij ging het er volgens een politiewoordvoerder hard aan toe. Zo werd een medewerker van de strandtent op het hoofd geslagen met een integraalhelm. Het slachtoffer liep daarbij een hersenschudding op. Daarna richtten de Marokkanen een ravage aan in de keuken.

Prikkelbosje

De politie was snel ter plaatse en kon zes jongeren aanhouden. Een andere herrieschopper wist te ontkomen via de duinen. Hij kon na een wilde achtervolging worden gearresteerd. De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn. Hij is na zijn arrestatie afgevoerd naar een ziekenhuis. Alle verdachten zijn vermoedelijk afkomstig uit Amsterdam. Het is overigens niet de eerste keer dat Marokkaanse jongeren rotzooi trappen op het strand, badgasten sarren en reizigers lastigvallen in de trein naar Zandvoort. Vorig jaar was het ook geregeld raak en vormden de jongeren een groot probleem. Na klachten van strandpaviljoenhouders beloofde de politie sneller op te treden bij incidenten. Die belofte is nu waargemaakt.
(www.telegraaf.nl)

Stuk gezelliger als donderdag met Armin al zeg ik het zelf, toen was er geen spanning en sensatie.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-03-2004 07:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren. Belachelijke actie van die gasten natuurlijk, daar niet van.

Old Post Aug-03-2004 07:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren.

Daar gaan we weer!

Old Post Aug-03-2004 07:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Kakao
Tsja, frappant dat het er weer bij moet staan dat het marrokanen waren. Belachelijke actie van die gasten natuurlijk, daar niet van.

Gek hé ?!! In de Randstad gedragen onze Noord-Afrikaanse vrienden zich normaal altijd zo voorbeeldig! Nou als 1 bevolkingsgroep schijt heeft aan alles en iedereen in Nederland, dan is het deze wel..

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Aug-03-2004 08:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ik ben zelf ook Marokaan en zou precies t zelfde hebben gedaan. Ik denk zelf dat ik wel 20 vrienden had gebelt!

Old Post Aug-03-2004 08:45 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by eXos
Ik ben zelf ook Marokaan en zou precies hetzelfde hebben gedaan. Ik denk zelf dat ik wel 20 vrienden had gebeld!

Duidelijk een Marokkaan

Old Post Aug-03-2004 08:55 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Als het NL-ers waren geweest had dit niet hier op het forum gestaan.

Ook al is het kansloos, ik vind het niet erg. Tis Bloomingdale maar. Heeft ID&T nog een goede reden om een euro op de prijskaarten van hun feesten te gooien
Lekker belangrijk allemaal.

Old Post Aug-03-2004 09:01 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roos22
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

AFgelopen donderdag was er ook een man errug agressief!! Later kwam hij naar buiten met de beveiliging. Hij had een blauw oog en een bloedende lip!

Old Post Aug-03-2004 09:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roos22 Click here to Send Roos22 a Private Message Add Roos22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by SnuggLe
Als het NL-ers waren geweest had dit niet hier op het forum gestaan.

Als het Nederlanders waren, had ik het ook wel gepost, mede gezien het feit de afgelopen tijd genoeg TA'ers op Bloemendaal aan Zee zijn geweest. Ik ga wel deels mee met jouw gedachte, want ik denk dat als het Nederlanders waren geweest de kans groot was dat het niet in de krant had gestaan.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-03-2004 09:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

En wat staat er op de website van bloomingdale... HEEL toepasselijk :

"Beach Club

Bloomingdale heeft opnieuw een verrassende metamorfose ondergaan.
De witte tinten van vorig jaar maken plaats voor rode tinten in een Marokkaanse sfeer. De mediterrane stijl, intieme verlichting en accessoires zijn essentieel voor de bijdrage aan een sfeer die je het meest doet denken aan 1000 en 1 nacht."

Old Post Aug-03-2004 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002

ahahahaha toeval? :P

en waarom er bij moest staan dat het marrokanen waren?
check de bron

"De jongen baande zich in korte broek en T-shirt een weg door vlijmscherpe prikkelbosjes en weigerde - ondanks herhaalde sommaties - te stoppen. Daarop greep een politiehond letterlijk in. Het beest beet de Marokkaanse ruziemaker in zijn blote knie. De verdachte gilde het vervolgens uit van de pijn."

heerlijk, al die spanning en sensatie in een paar simpele regels

Old Post Aug-03-2004 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Ik neem volgende keer ook m'n hond mee

Old Post Aug-03-2004 13:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gezellig in Bloomingdale
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackwell catchy tune [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBlue Planet Corporation - "Antidote" (Original Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules: