sensation white (april 2005) -> sportpaleis antwerpen
id&t start de promotie van id&t belgium op 5 september (na aib), in november volgt tiesto in concert (hasselt) en in april sensation white (antwerpen)...
Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid ) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?
En Sensation... ach...
Aug-06-2004 20:01
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Location: BELGIUM
Ethias Hal (nieuwe hal aan grenslandhallen), 20.000 mensen
Originally posted by eieregooie
In november al TiC in Be? Da's snel
Weet nie of ik daar dan ook naar toe ga, als t zo dicht op elkaar is... Gelredome was wel heeeel geslaagd vorig jaar (vooral t geluid ) Trouwens, als t in Hasselt is, waar isset dan?
En Sensation... ach...
antwerp is burning indoor wordt gewoon vervangen door sensation
Sensation in Sportpaleis...goed goed....maar is het Sportpaleis niet te klein, maw gaat dat niet uitverkocht zijn binnen de 5 minuten?
Want de beelden van AIB die ik heb gezien, leek dat dat toch maar vrij klein...
___________________
Ask and you shall receive.
Aug-08-2004 14:19
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Sensation in Sportpaleis...goed goed....
Tell me you're joking
Aug-08-2004 14:20
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by Pumaz
Tell me you're joking
Does it look asif I'm laughing, do you see a smile on my face...we'll booooyyyyyy
Nee ik ben serieus, kzou wel liever de Black Edition hebben, maar volgens mij is het Sportpaleis echt te klein voor zoiets
___________________
Ask and you shall receive.
Aug-08-2004 16:17
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
ik zou liever gewoon de aib hebben en een sensation white.
ik bedoel nu is da precies of aib is nie goe genoeg dus vervangen we het gaat. trouwens sensation white--> breezah alert!
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Aug-08-2004 18:02
Pestario
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Bree
eerst brengen onze noorderburen kaas, klompen, tulpen en weed naar hier en nu dit
ach ja positief denken ==> die dag niet naar antwerpen
___________________
favorite tunes atm:
The MFA - Motherload
Masket & Mullet - Forgive
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)
keep progressing
Aug-08-2004 18:38
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
Location: Ninove
Vind ik wel nog tof en goed nieuws, kdenk wel dat ik me ticket koop, komt er dan nog een white edition in Nederland ook?