טוב חבר'ה חזרתי הביתה לפני כמה דקות כל הזמן הזה הייתי באונבסיטה - היו שני מבחנים האחרונים באותו יום...קמתי ב6 היום...וחזרתי רק עכשיו..טוב מה אני בוכה בעצם זה כבר לא פעם ראשונה ככה.. אבל תאכלס מי לא חווה את החוויה "|כדאי" לנסות...
קיצר מה שרציתי להגיד זה:
סיימתי!!!!!
אז עכשיו אני כולי נו טוב כמעט כולי [צריך גם לעבוד לא?] לשרותכם אחים שלייייייייייייייייייייי......
אתם לא יודעים איזה טוב זה לסיים את השנה בפרט כשאתה לומד באונברסיטה...כשתגיוע לשם תבינו למה....
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jul-08-2004 17:46
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
Re: Re: נ-ע-ל-מ-ו !!!!
quote:
Originally posted by KrazyDJs
תאכל"ס בנוגע לטל..ת'יודע...
there is a life beyond the internet...
NO THERE IS NOT!!!
סתם סתם נו מה אתם גנובים אני לא מהחננות האלה שכל היום מול המחשב ...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jul-08-2004 17:47
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
כיף לך טלטול, אני יש לי סמסטר קיץ לפני...
___________________
WAITING FOR (06-06-2009): Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years
Jul-08-2004 18:30
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי
בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף
___________________
.
Jul-09-2004 13:10
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק כדי להוכיח לכם שלא נעלמתי
בכל מקרה דבר אחד שכן יוצא לי טוב מזה שאני טוחן זה שאני לא מבזבז כסף
למה אני מקבל את המשכורות הצבאיות ואני לא בבית לבזבז את הכסף
ככה יוצא שבחודשיים האחרונים לא בזבזתי כמעט כלום
למי שלא יודע סגרתי עכשיו 21 שלוש פעמים רצוף
ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!
אהמ..סליחה
Jul-09-2004 14:07
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחחח אני כ"כ מבין אותך !! רק שאני ג'ובניק שטוחן
אז כל הזין
בכל מקרה, משעשע שהוסיפו אותי לרשימת הנעלמים
כל הזין במדרגה 6 היה עכשיו
ועכשיו הולכים לישון.. ואז לצאת
ועוד חודש נגמר הקורס, ואז שוק.
PEACE
___________________
Never again.
Jul-09-2004 14:25
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ראסמי זה כל הזין בלהיות ג'ובניק - אתה מבזבז טונות של כסף בשירות הצבאי..
ועוד הצבא מפתה אותך לבזבז עוד כסף כשהוא בונה לך שק"לית בבסיס עם האייס-קפה המפתה הזה בבוקר!!!!!!!!!!!!!!! וזה עולה 7 שקל כוסעמק בני זונות!!!!
אהמ..סליחה
כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם
___________________
.
Jul-09-2004 17:09
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן... כל הזין בשקם...
אני בעיקר קונה קולה בשקם...
אבל בכלל זין שאני בא בכוונות של לחזור אחרי שבוע אז לא מביא טונות של כסף ואז פתאום סוגר 21 ואין לי גרוש על התחת שם
מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל?
Jul-09-2004 17:39
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
מה לא אומרים לכם לבוא מוכנים לנורא מכל?
עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים
___________________
.
Jul-09-2004 17:45
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עכשיו שהיינו בחברון...
כל הפלוגה יצאה הביתה...
ומשום מה אני ועוד אחד היחידים שלא יצאנו!!
היו חבר'ה שכבר יצאו פעמיים ורק אותי לא הציעו (לשני עוד הציעו לצאת ביום שלישי אבל הוא ביקש חמישי במקום)1
קיצר אני מאמין שזה בגלל שעשו לי טל"י... האמת אין במה להאמין... הם ראסמי אמרו לי את זה
אבל מוזר לי שהם לא עשו את זה לאחרים שגם יצאו למ"כים
?מה זה טל''י ואיזה תפקיד ישך אחי
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit