|
Re: מישהו כאן הזכיר את ליידי דרגון... ובכן... :)
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כן כן אנשים
עוד לפני כל הפרסומות וכל ההמולה התקשורתית, אני שמח לבשר לכם כי ליידי דרגון תופיע באכזיב בחנוכה |
נחמד...
אבל לא שמעתי עליה כל כך הרבה...
איזה סגנון היא מנגנת..
היא חייה בישראל?...
הכי חשוב איך היא נראת!!
|