Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dance Valley 2004-tråden. (7:e augusti)
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Dance Valley 2004-tråden. (7:e augusti)

Då var det dags att skapa en sådan här också. Fick idag nämligen newsletter från UDC med budskapet om att biljetterna till årets upplaga av detta massiva event som går av stapeln den 7:e augusti släpps nu på MÅNDAG. Den 2:a mars alltså.

Vem mer än jag SKA ner dit, no matter what?

Vi får bara hålla tummarna för att ticketbox.nl inte är de enda som säljer biljetter.

Nu ska jag sluta promota som om detta vore min egen fest.

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Feb-25-2004 at 23:00

Old Post Feb-25-2004 22:53 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Datum?

Old Post Feb-25-2004 22:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by reveal
Datum?

7:e augusti

www.laszlo.se

Old Post Feb-25-2004 22:59 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

Hey laszlomannen, säg till om du behöver 2 parasiter med dig på resan. Jag och en kompis är lite sugna på det här men det är lättare när någon annan tänker åt oss

Vi kan bjussa på bira

Soundcloud!

Music by me

Old Post Feb-25-2004 23:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by Connector
Hey laszlomannen, säg till om du behöver 2 parasiter med dig på resan. Jag och en kompis är lite sugna på det här men det är lättare när någon annan tänker åt oss

Vi kan bjussa på bira

Jag ska snacka med de andra i gänget nu i helgen och höra vem och vilka som ska med. Förra året var vi ju 10 pers från början som jag lade ut pengar till för biljetterna. Fem av de stannade sedan hemma, och jag fick ta den ekonomiska smällen. Så de som kan ge mig pengar för biljetter innan måndag beställer jag till, annars får de lösa det på egen hand. Blir vi isåfall färre än 5 pers så säger jag till. Kan vara kul att åka med ett annat gäng för en gångs skull

www.laszlo.se

Old Post Feb-26-2004 01:05 
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

Har det släppts någon lineup?

Old Post Feb-26-2004 02:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Sorrow
Har det släppts någon lineup?

Det er over 5 måneder til festen holdes, UDC har sikkert ikke begynt bookingen en gang. Kanskje litt vel tidlig å starte en tråd eller hva Laszlo? Jaja, litt tidlig forhåndshype skader vel ikke Nå som Basiqair er i gang skal jeg komme meg ned til Holland, enten for dette eller for Mysteryland. Må bare bestemme meg for hvilken av dem...

Old Post Feb-26-2004 07:33  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jag avvaktar nog tills jag ser lineup och har lite koll på vad som händer i sommar... Däremot är det väl 10-års jubileum för dance valley iår? Så linan borde inte va någon besvikelse

Old Post Feb-26-2004 08:15  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sypherion
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

fy fan....ser ut som ett riktigt fett jävla mega party.

3. Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Mix)

Old Post Feb-26-2004 08:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Sypherion Click here to Send Sypherion a Private Message Add Sypherion to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool redan tråd om DV? hehe, det ska börjas i tid, säger jag bara!

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Förra året var vi ju 10 pers från början som jag lade ut pengar till för biljetterna. Fem av de stannade sedan hemma, och jag fick ta den ekonomiska smällen.

wtf? kände du inte de där fem lirarna som skulle me, för jag kan knappast tänka mig att kompisar skulle göra på det där sättet! Lägg för sjutton hakar inte ut, för personer du inte litar fullt på, fast det är väl en läxa du redan lärt dig antar jag. Grrr va illa

quote:
Originally posted by Sypherion
ser ut som ett riktigt fett jävla mega party.

visst gör det!

Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-26-2004 12:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001
Re: redan tråd om DV? hehe, det ska börjas i tid, säger jag bara!

quote:
Originally posted by Glorie
wtf? kände du inte de där fem lirarna som skulle me, för jag kan knappast tänka mig att kompisar skulle göra på det där sättet! Lägg för sjutton hakar inte ut, för personer du inte litar fullt på, fast det är väl en läxa du redan lärt dig antar jag. Grrr va illa

visst gör det!

Skulle va roligt att fixa en sweta-bil ner dit faktiskt.. jag har fixat två bilresor till Holland tidigare

jag har körtkort och bil då

KESO!

Old Post Feb-26-2004 13:57  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Sand Leaper
Det er over 5 måneder til festen holdes, UDC har sikkert ikke begynt bookingen en gang.

Öh.. JAG börjar få bokningar för i sommar. Klart de har majoriteten av bokningen klar..

Old Post Feb-26-2004 16:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Dance Valley 2004-tråden. (7:e augusti)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSander Kleinenberg playlist ID #2 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance [] Control - Dream Of Trance [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:41.

Forum Rules: