יש לי רעיון!!!!!!
אנשים, שידרתם פעם רדיו דרך ווינאמפ??
בואו נקים סרבר שידור, וכל אחד יעשה איזה סט של כמה דקות עם השירים הכי פ33ות שלו, ויביא לנו את השמות.
וככה כל אחד מאיתנו יצא מפה עם פול שמות של טראקים מעולים!!!
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|