Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
The BEST of all Times MIX!!
He jongens Blighty en ik (TimeportE).. hadden een leuk idee, wij wilden graag van jullie weten wat jullie nou het beste nummertje vinden aller tijden.. deze sorteren wij dan weer en maken wij er een mix van.. Deze posten wij dan weer als ie klaar is..
Greetz Blighty & TimeportE
ehmmm...beste nummer aller tijden...?? ff denken hoor
ik zet er maar 3 op, want ik kan niet kiezen
DJ Tiesto - Flight 643
Kamaya Painters - Endless Wave
Mauro Picotto - Verdi
enne..volgens mij krijg je zo 50 nummer sof meer ofzo, ga je dan een mix maken van 50 mnummers???
Sep-02-2001 13:00
TimeportE
... Addicted Yet ?
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Als er erg veel nummertjes gepost worden (wat wij natuurlijk hopen!!) dan maken we waarschijnlijk nog een mix.. van de nummers die dus niet in de eerste terecht zijn gekomen..
&
Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Remix)
en
Rank 1 - Airwave
mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Maar als je een weekje w8 en iederen ze nummertjes gepost heeft kun je wel 5 mixen maken
GreetZ, DC
Sep-02-2001 14:26
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Ik ga ook voor: Cygnus X - The Orange Theme (Moonman's Orange Juice Remix)
Sep-02-2001 14:43
TimeportE
... Addicted Yet ?
aag boeit niet.. anders maken we een selectie.. we zien wel.. we beginnen gewoon met een mix en dan kijken we wel weer verder..
Keep them Coming
&