Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
James Holden!!!
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.
Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.
Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien.
Alle keren dat ik hem zag was die GOUD!!! En heb de afgelopen tijd ook weer erg veel Accadia - Into the dawm (James Holden remix) geluisterd.
Gaat nu ook zeker mezelf bezig houden om al zijn cd's te kopen en hem vanaf nu echt zo vaak mogelijk te gaan zien draaien.
Dus........
Good for you Remy!
Ben blij dat je blij bent!
Aug-24-2004 19:44
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
Wat kan de zomer toch mooi zijn hè mensen?
Aug-24-2004 19:52
jp
Retired tranceaddict
Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk hè!
Aug-24-2004 20:00
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Re: James Holden!!!
quote:
Originally posted by Remy D
Ik vind hem toch best wel een HELD!!! Ben echt nog steeds zo verschrikkelijk BLIJ dat ik weg liep bij die schrale SS-nep-USA-er en daardoor 1 van de beste sets dit jaar heb mee mogen maken.
James Holden was voor mij ook de revelatie deze zomer, samen met Matthew Dekay! Geniet nog dagelijks van zijn setjes o.a. Streetparade Zurich, 2 Days of Kaos, WTP Bucharest en Innercity
Maar gaan we nu voor elke DJ een thread openen? Ik vond Audiobullys namelijk ook geweldig op Mysteryland en wil zeker nog een keer naar een optreden van die gasten toe !!
Aug-24-2004 20:22
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by jp
Gonzo, pas op met die dingen, heb je ze wel laten testen? Een tegelijk hè!
sinds wanneer laat jij je condooms testen?
Aug-24-2004 20:29
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Goedzo remy!!!!
Technisch is james trouwens een stuk vooruit gegaan. 2 jaar geleden in the Q hehe wel een vette set maar mijn god wat een mixfouten
Aug-25-2004 07:39
Bouma-Bros
Global Clubbing
Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam.
Vrijdag 10 September 2004
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam
DJ’s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)
23.00-05.00
€ 12,-
Aug-25-2004 08:13
Ezzzzzzy
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2004
op dv stond ik ook zo enorm te genieten van zn set, t wordt tijd dat ik nog een x naar hem ga luisteren
Aug-25-2004 09:36
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ok Remy, je kan direct aan de bak want James Holden draait 10 September in Amsterdam.
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam
DJ’s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)
23.00-05.00
€ 12,-
Ja dat zag ik vorige week ook, leuke optie. Wel jammer dat het tegelijk is met die Earth. En de 11e ook nog MdH is.
Aug-25-2004 15:38
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
quote:
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam
DJ’s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)
23.00-05.00
€ 12,-
Staat genoteerd !!
Aug-25-2004 15:55
Remy D
Oranje!!!!
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Border Community Night
Mazzo - Amsterdam
DJ’s:
* James Holden
* Nathan Fake (Live)
23.00-05.00
€ 12,-
Ik kan dan helaas niet want ik moet de voldende dag vroeg weg.