Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [05-09-2004] Wooferland, Amsterdamse Bos (gratis festival)
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland
[05-09-2004] Wooferland, Amsterdamse Bos (gratis festival)

quote:
Wie heeft zich tijdens één van de huidige mega-evenementen niet eens serieus afgevraagd of hij niet werkelijk te oud was geworden om te gaan stappen. Op zo’n moment kijk je verschrikt om je heen en terwijl je op zoek bent naar die ouderwetse vibe struikel je ergens over heen. Het blijken twee 17 jarige jongens te zijn die er bijna identiek uitzien. Het enige wat ze van elkaar onderscheidt is een andere kleur ‘Von Dutch’ cap, verder lijken ze zo uit een reclame spotje van een of ander trendy merk te zijn gestapt. Je zegt ‘Sorry’ maar ze zeggen niks terug... ze hebben het te druk met zich zelf.

Mocht je je kunnen indentificeren met het bovenstaande dan is er gelukkig nog geen man overboord. Wie in het begin van de jaren ‘90 wel eens een feest heeft bezocht weet dat de tijden definitief zijn veranderd. Zo had je bij de illegale parties van vroeger vooral het gevoel dat je deel uitmaakte van iets unieks, was je iedere week weer uren bezig je eigen kleren, hoeden en hangers te maken, stond je de hele avond op de dansvloer met alleen een rookmachine en stroboscoop en daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten.

Tegenwoordig ga je alleen nog maar naar een feest als er minstens 5.000 man komt, doe je vooral niet origineel omdat je er dan misschien niet meer bijhoort, ben je teleurgesteld als er niet minstens 4 vette lasers zijn, het feest niet wordt afgesloten met een gigantisch vuurwerk spektakel en praat je vooral niet met vreemden.

Wooferland is volgens deze huidige maatstaven waarschijnlijk het slechtse feest van het jaar en daar is de organisatie juist blij mee. “We willen een feest geven zoals we dat graag zelf bezoeken. Ongedwongen, gezellig, lekkere muziek, leuke locatie en een iets ouder publiek dan gemiddeld. Helaas zijn dit soort feesten sporadisch te vinden en daarom hebben we met een aantal vrienden het initiatief genomen om Wooferland van de grond te krijgen. We hebben een superlocatie gevonden in het Amsterdamse Bos. De entree is gratis voor iedereen en er is de mogelijkheid om iets te drinken en eten tegen normale prijzen. Kinderen zijn ook welkom, de sfeervolle locatie in het Amsterdamse Bos zal ook de kleinste bezoeker in extase brengen. Verder willen we de mensen vragen op tijd te komen omdat de mogelijkheid bestaat dat we door drukte genoodzaakt zijn de hekken te sluiten."

Muzikaal zit het wel snor. House-, trance- en technoclassics van ’89 tot ’95 worden ten gehore gebracht door Amsterdamse DJ’s van de oude stempel. Het zal vooral een feest van herkenning zijn waarbij de jingle “herinner-je-je-deze-nog-nog-nog?!� vaak daar je hoofd zal schieten. Naast dansen op de classics zal Happy Tribe een groovy Chill-out area verzorgen net als elk jaar op DV en Ruigoord / Landjuweel. En ja, ook hier mag gedanst worden!. Mocht de weervoorspelling zwaar tegenvallen dan zal enkele dagen voor het feest besloten worden het te verplaatsen of annuleren. Hou dus voor het laatste nieuws de website in de gaten!

Op zondag 5 September van 11.00 tot 23.00 is iedereen welkom om op het Radarterrein in het Amsterdamse Bos te komen dansen of chillen op de beats van niemand minder dan Dano, JP & Martijn, Rossi, Lars, Diablo, Base, Ambient Daan en vele anderen


http://www.wooferland.nl

Morgen mooi weer dus...

Old Post Sep-04-2004 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten


quote:
- DRUGS ZIJN NIET TOEGESTAAN


What's wrong with this picture?

Wordt vast een mooi feestje... wederom jammer dat ik t moet missen (lang leve koopzondag )

Old Post Sep-05-2004 06:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

quote:
daarna ging je nog bij je beste vrienden, die je pas een uur geleden had ontmoet, afteren en de hele dag over de mooie dingen uit het leven praten

quote:
- DRUGS ZIJN NIET TOEGESTAAN


What's wrong with this picture?

Wordt vast een mooi feestje... wederom jammer dat ik t moet missen (lang leve koopzondag )

[edit]
JP: Je begrijpt dat we fantastische foto's willen zien he
[/edit]

Old Post Sep-05-2004 06:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Ik ga nu zo'n beetje richting het Sprookjesbos

Old Post Sep-05-2004 10:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

He JP, ga je nu van ieder kansloos feestje waar je heengaat een thread maken, omdat je daar toevallig foto's kan maken met die camera die aan je hand is vastgegroeid?






















___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Sep-05-2004 10:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Kansloos?

Een ERG leuk feest juist

-500 man maximaal (ze laten echt niemand meer toe)
-Dano komt niet op tijd opdagen
-Vette classics (Only house music, Show me love, My house is your house, Cafe del mar, Born Slippy, Big Time, Pullover etc etc)
-Stelletje hippies, oude gabbers, origineel Dance Valley publiek
-Anderhalve Euro voor een biertje, twee Euro voor rose
-Grote wiet en hashwalm tussen de bomen

Ben nu net terug en ga vanavond er weer heen

Last edited by jp on Sep-05-2004 at 15:31

Old Post Sep-05-2004 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Er wordt wel degelijk af en toe een stevige plaat ingemixt maar niet boven de 160BPM. Het is echt heel relaxed allemaal, mensen nemen hun kids mee en de hond. Video van vanmiddag 2 uur / 4 uur:

Cafe del mar (save target as)

Born Slippy (save target as)

Last edited by jp on Sep-05-2004 at 15:51

Old Post Sep-05-2004 15:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Had jij btw ook geen Von Dutch gedoe aan?

Nee ik zat je maar te stangen. Lijkt me echt een heel leuk feestje als ze waarmaken wat daar staat. Echt een keer 'wat anders' ja

Filmpjes zijn ook cool!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Sep-05-2004 16:20 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

http://dance.phono.nl/index.php?name=gallery

eerste pics

ik ga weer doeeeeei

Old Post Sep-05-2004 16:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

quote:
Originally posted by SnuggLe
Had jij btw ook geen Von Dutch gedoe aan?




Das het eerste wat ik tegen Jee Pee zei, mr. Von Dutch


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Sep-05-2004 16:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Aan de foto's te zien is het niet echt danspubliek wat er op af komt... Ik zie iedereen maar op een kleedje zitten!
Al ziet het er wel gezellig uit!

Last edited by Tim81 on Sep-05-2004 at 19:55

Old Post Sep-05-2004 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Het zijn HIPPIES

Turn Up The Bass save target as

Woodstock hippieland save target as

Last edited by jp on Sep-05-2004 at 20:35

Old Post Sep-05-2004 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [05-09-2004] Wooferland, Amsterdamse Bos (gratis festival)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprog house 2005 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKomma 8 Komma 1 - Distorted Reality [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!