|
Voetbal
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
Ikzelf zit in Rohda Raalte 10, we hebben dit jaar met een hele groep vrienden een eigen voetbalelftal opgericht.
Alleen gaat het helaas nog niet echt goed met ons in competitie, we staan namelijk laatste en hebben nog geen punten gehaald .
Maar we zorgen altijd wel voor gezelligheid in de kantine, we zijn zeg maar het bierteam van de vereniging.
Ikzelf heb btw nog niet meegevoetbald dit seizoen vanwege een blessure, ik begin weer na de winterstop en hoop dat we dan wel wat winnen
Check ook eens onze website ROHDA10.NL (nog lang nie alles werkt, omdat hij nog maar een week online is en er nog veel aan gedaan moet worden)
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
|