Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal - Regionaal
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Joost008
...Walking on Clouds...



Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Voetbal

Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.
Ikzelf zit in Rohda Raalte 10, we hebben dit jaar met een hele groep vrienden een eigen voetbalelftal opgericht.
Alleen gaat het helaas nog niet echt goed met ons in competitie, we staan namelijk laatste en hebben nog geen punten gehaald.
Maar we zorgen altijd wel voor gezelligheid in de kantine, we zijn zeg maar het bierteam van de vereniging.
Ikzelf heb btw nog niet meegevoetbald dit seizoen vanwege een blessure, ik begin weer na de winterstop en hoop dat we dan wel wat winnen

Check ook eens onze website ROHDA10.NL (nog lang nie alles werkt, omdat hij nog maar een week online is en er nog veel aan gedaan moet worden)


___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....

My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)

Old Post Dec-08-2002 12:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Joost008 Click here to Send Joost008 a Private Message Visit Joost008's homepage! Add Joost008 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Evil_E
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Enschede/Zwolle, The Netherlands

SPeelde zelf tot nu toe altijd in VV Berkum (Zwolle) A2,B2,C2 e.d.

Sinds dit seizoen in Berkum 6

Old Post Dec-08-2002 13:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Evil_E Click here to Send Evil_E a Private Message Add Evil_E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Ik speel bij Volharding 6, ook een geweldig vriendenteam.. allemaal 20/21 jaar en we kunnen ook nog redelijk voetballen ook... enkele vrienden van mij voeballen liever in dit team dan in 1 of 2

Vorig jaar net geen kampioen geworden, want er zat weer zo'n team dwars die bestond uit allemaal ex-selectie spelers

Maar goed, dit jaar gaan we weer voor het kampioenschap... na een dramatisch start 1x verloren en 2x gelijk hebben we geen punten meer verspeeld en vanmorgen hebben we ff ons gerevancheerd op de onze nederlaag door met 2-1 te winnen, waarbij ondergetekende weer 2x het net heeft weten te vinden

Verder is elke zondag weer een groot feest ... altijd een boomblaster bij met onze scoringtunez en natuurlijk ook phatte muziek in de kleedkamers... van Eye of The Tiger tot Flamman & Abraxas - Good To Go

Old Post Dec-08-2002 16:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ik speel in het 4e van RS. Een futsalteam met allemaal gasten die ik al heel mn leven ken vorig seizoen ging t nie zo heel goed al hebben we in de laatste speelronde nog een overwinning behaald waardoor we geen laatste werden

Aanstaande woensdag begint de voorjaarscompetitie, en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren

GrtZ

Old Post Dec-08-2002 16:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

ik zou interne competitie van de universiteit gaan doen , maar een of andere kontenbonker was te laat om ons op te geven...maar ja, volgende periode beter, kheb altijd basketbal en fitness nog..


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Dec-08-2002 22:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******



Registered: May 2001
Location:

Ik voetbal mee in een bedrijfscompetitie (zaalvoetbal) we verliezen bijna altyd maar ik scoor altyd wel dus dan vinket alweer best

Old Post Dec-08-2002 22:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
Re: Voetbal

quote:
Originally posted by Joost008
Ik vroeg me af of er hier meer mensen op voetbal zitten en of die het nog een beetje goed doen in competitie.



ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Dec-09-2002 14:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Punt
tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: NHN

Speel in de zaal in het tweede team van Sparta '67 uit 't Zand (NH). Staan op dit moment vijfde in de competitie. Meestal spelen we voor het eerste elftal, die het stukken beter doen. Die spelen nu al vier seizoenen in de landelijke eerste divisie en staan nu op de derde plaats. Vorige week gelijk gespeeld tegen koploper Maasstad uit Rotterdam.

Ik hoop toch stiekem dat ze promoveren, dan spelen ze volgend jaar in de eredivisie. Dan krijg je echt wat leuke teams op bezoek.

Old Post Dec-09-2002 15:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Punt Click here to Send Punt a Private Message Add Punt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Momenteel het 1e van v.v. Drienerlo, de vereniging van onze universiteit. Altijd gezellig


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Dec-09-2002 16:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Re: Re: Voetbal

quote:
Originally posted by Teknikol
ja. nee.

Xit bij DES'67 A1 en we bungelen een btje onder de middenmoot


Dus onderaan

Old Post Dec-09-2002 18:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez
JappiOaddict :D



Registered: Apr 2002
Location: Rotterdam/Wageningen

quote:
en dan gaan we ff regelen dat we weer terugpromoveren


gaan we lullig doen jappio...


___________________
I suck at making a sig...

Old Post Dec-10-2002 08:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by DjSuez
gaan we lullig doen jappio...


whehe

nee joh we zijn geheel onterecht gedegradeerd dus dan moeten we nou maar weer terug promoveren Morgenavond gaan we er weer voor

Old Post Dec-10-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voetbal - Regionaal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSounds really old.. :P [2003] [13]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBBE vs Emmanuel Top - "Orion" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:23.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!