|
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
איזה ביאוס אין לי לאן ללכת
ומשעמם!!!! |
אין מסיבות גם לגיל שלך? תמיד חשבתי שבפסק זמן יש כאלה? או ששינו את זה מאז?
בכל אופן אתמול דיברתי כמה מהמארגנים וחבל על הזמן הולך להיות היום בערב ממש ממש טוב!!!
רק מסיבת טראנסים ולא מכניסים אפילו טראק אחד של
MAINSTREAM
כמו ברטני ספירס ושאר החארות האלה!
ומביאים 3 מתקלטים אם אני לא טועה
שלושתם באים לתקלט
UPLIFTING/MELODIC/EPIC
ואחד מהם בדרך כלל מערבב קצת
PROGRESIVE
...
בכל אופן אחד מהם נותן שעה שלמה של קלאסיק טראנס של כל הישנים החזקים כמו
airwave , komodo , sparkels .....
וכל אלו...
באמת כדאי לבוא

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|