Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubb Remedy, Linköping
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Talking Klubb Remedy, Linköping



Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså

Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!

Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping

Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.

Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)

Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober Kan uppdatera här då...


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-25-2004 11:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Linköping

JOHO bra gjort glorie klart att vi kommer när ANDREAS H kommer
kommer bli kanon kväll blir lite stressit bara för oss som ska på kryssningen hehe Michel Splint hehe känns som det är andras som hjälpt till lite Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... hade hur roligt som helst då =)
Airbase har jag sett många gånger hoppas han spelar så bra som han kan O vem vet det kommer ännu värre artiser hehehe ....


___________________
M-T ON TOUR 2007 7 YEARS)

Old Post Aug-25-2004 11:29  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by EsseT
Om han spelar lika bra som på FOKUSED ON TOUR 2004 blir jag glad =) hihi... hade hur roligt som helst då =)


själv var jag inte ett dugg imponerad av splint på FOT -04

quote:

Airbase har jag sett många gånger hoppas han spelar så bra som han kan


så bra som han kan? haha, varför skulle han inte göra det?


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-25-2004 13:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping
Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by Glorie


Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså

Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!

Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping

Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.

Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)

Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober Kan uppdatera här då...



Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt


___________________
infekterad svamp

Old Post Aug-25-2004 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Re: Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by InoX
Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt


hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)

Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-25-2004 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping
Re: Re: Re: Klubb Remedy, Linköping

quote:
Originally posted by Glorie
hehe.... nerå. Remedy är helt nystartat. Starta väl i juni i år tror jag. Jag har bara varit där 2 ggr. Ena gången minns jag inte vem som spelade, andra gången (16/7) lirade Envio (som du frågade om i en annan tråd)

Bra alternativ när Klubb Konkret gick i graven. Bättre för mig också eftersom Ryd var 4 km från där jag bor. Bk's bara 1


fan va gott, e de några speciella dagar man kör på? eller varierar det?


___________________
infekterad svamp

Old Post Aug-26-2004 08:10  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sorrow
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Sweden

Jezper rockar alltid.. Grym DJ och producent och grymt trevlig kille.


___________________
Booking requests

Old Post Aug-26-2004 11:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Sorrow Click here to Send Sorrow a Private Message Visit Sorrow's homepage! Add Sorrow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

quote:
Originally posted by Sorrow
Jezper rockar alltid.. Grym DJ och producent och grymt trevlig kille.


e ju bara å lyssna på airbase sessions så får man det bekräftat


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-26-2004 13:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping

hm, ja man har ju inga bra erfarenheter av BK innan. DJ JJ aka "Mannen med yxhänder" brukar ju lira där. ska bli skönt me lite good shit


___________________
infekterad svamp

Last edited by InoX on Aug-27-2004 at 11:36

Old Post Aug-26-2004 18:54  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

fast nu var det slut på det roliga

( de lägger ner klubben p.g.a. för lite intäkter i baren bl.a :/ samt lågt publikintresse. trist värre....kommer bli en stentråkig höst m.a.o.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-30-2004 18:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EsseT
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2004
Location: Linköping
Sneaker Pimp

buuuuu *snyft* o jag som har haft skoj varenda gång jag varit där näää nu blir jag ledsen trodde ju att MR splint o Airbase skulle komma med aja sånt är livet iofs det kanske inte är fredagar som är bästa dagen vad vet jag
Det jag vet är att om det bara kommer mellan 50 100 pers varenda gång så blir det ju inte så mycket drag även om jag tror att man kan dra mer om man gör någoting mer...menmen...life goes on o det är nog snart TIME att man själv gör verklighet av en liten tanke


___________________
M-T ON TOUR 2007 7 YEARS)

Old Post Sep-01-2004 11:34  Sweden
Click Here to See the Profile for EsseT Click here to Send EsseT a Private Message Visit EsseT's homepage! Add EsseT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
InoX
tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Linköping

men gattämn, above and beyond kommer inte hit via remedy den 22e då?
för dom vill man ju verkligen se, höra menar jag. Synd att A&B kommer till BK, rätt tråkigt ställe tycker jao...
Skulle va bättre om dom hade setet i Nationernas hus eller nått


___________________
infekterad svamp

Old Post Sep-23-2004 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for InoX Click here to Send InoX a Private Message Add InoX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Klubb Remedy, Linköping
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown from Paul Oakenfold Presents 2002-12-29 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackM.K.Z.E. - Shining Ray (Sonik Attack Dance Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:55.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!