|
Re: Klubb Remedy, Linköping
| quote: | Originally posted by Glorie
Måste starta en sån här tråd, för stället kommer ju dra hit lite dj's i höst alltså 
Nu på fredag den 27 aug kommer Rotor-Andreas!
Därefter den 24 september då det kommer besök från Köpenhamn och Göteborg. Nämligen, Michael Splint samt Airbase 
Plats: Bar & Kök (Bk:s) på Ågatan, Linköping
Inträdet ligger på 80 kr för ickemedlemmar. Medlemmar betalar 50 kr. Medlem blir man gratis genom att klicka sig in på Denna länk! och ta med sig det till kassan när man kommer dit. Därefter kommer man kunna hämta ut ett riktigt medlemskort, som man visar upp efterföljande ggr. Åldersgränsen är i normala fall 20 år, men med medlemskortet kommer man in som 18.
Klubb Remedys hemsida (ej uppdaterad)
Nästa datum blir nån gång i slutet av oktober Kan uppdatera här då... |
Men du glorie, varför har jag missat remedy? e de nytt? eller är jag bara helt bakom som vanligt
___________________
infekterad svamp
|