|
Report: ADE Loveland Special
Een paar weken terug was ik met 2 andere gasten naar Everybody geweest, dat beviel erg goed dus werd er uitgekeken naar het volgende Amsterdam feestje. Ik zag Defected in Tha House of Deep Dish wel zitten, die andere 2 gasten niet. Had daarom gezegd dat ik niet meeging, maar goed zaterdag avond begon het te kriebelen en toch maar ingestapt. Geen haar op me hoofd die nu daarvan spijt heeft want wat was het vet.
Op de heenweg wat grolsch beugels ge killed, binnen no time hotel arena gevonden. Waar echt super relaxte mensen aan de deur stonden. Aardigste uitsmeiter die ik ooit ben tegengekomen.
De zaal in gekomen viel het volgende ons op:
Hotel Arena is een oude kerk
Geluid staat hard
MC MARXMAN!!!
Sebastian Leger is een twijfel gevalletje
Jah zijn set was van de hak op de tak, niet echt een lijn in. Al heb ik zeker lekkere grooves gehoord. Ondertussen vloeide het bier rijkelijk en werd de man/vrouw verdeling ook steeds gunstiger!
Om uurtje of kwart voor 1 nog ff Area 2 ingedoken waar Roog bezig was. Naar mijn mening was Roog iets te veel met soul bezig. Ook vond ik die area een te groot contrast vormen met Area 1. Area 1 is dus die donkere kerk, Area 2 is quasi hip alla panama. Ook was het geluid niet echt spectaculair.
Terug naar Area 1 waar Laidback Luke klaar stond. Opeens veranderede Laidback Luke van een klein mannetje die aan de zeikant stond naar een beer die een heel eind boven de draaitafels uitstak. Ik denk dat ze het fenomeen bierkratje ook in hotel arena hebben uitgevonden.
Laidback was een mengelmoesje van alles, maar het bleef dansbaar,groovy,funky. Ook zijn skillz zijn toch best impressive!! Scratchen, crossfaderen, een cdr achteruit laten lopen en nieuwe plaat inmixen. DIt alles met ogenschijnlijk gemak!!
Op dit moment was denk ik 60 % van de zaal vrouwelijk, ook waren het stuk voor stuk beauties. Een wandelingetje van de ene kant van de zaal leverde ook nog eens 3 a 4 knijpjes in me ass en een lieflijk aaitje over me rits van me broek. Toch maar een abonnementje nemen op Loveland
Aan het eind van Laidback werd alles een beetje wazig. Waarom zullen jullie denken, nou dat zal ik ff uitleggen kijkbuis kinderen:
In Area 1 waren 2 barren:
Bar 1 was groot, heel druk en tap bier
Bar 2 was klein, heel rustig en dommelsch ice
De keuze op Bar 2 was dus snel gevallen en aangezien ik in een bierbui(k) stemming was een zooi van die dommelsch ice gedronken. Nu ben ik erachter gekomen hoe dommelsch ice werkt: Je kan er wat drinken, je voelt er geen zak van en opeens komt de man met de hamer langs.
De rest van de avond werd dus een beetje blurry. Sebastian Leger Live kan ik niks zinnigs oververtellen en het enigste wat ik van marnix nog weet is dat ie super geile tunes had en dat ie Incident draaide van Voorn. Opeens is het 4 uur en het licht aan, het stukkie naar de parkeer garage lopen maakte me weer iets helderder. En uiteindelijk thuisgekomen na een relaxed ritje.
COnclusie:
Muziek
Vrouwen
Sfeer
Gezelligheid
Min
Area 2
dommelsch ice
drukte bij bar