Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra?
Originally posted by Snakebyte
Fan...åkte upp till stockholm i torsdags för att mixa en platta. O i går så pang kom det...ont i halsen, frossa, feber, yrsel, grym smärta i en ryggmuskel, förmodligen muskelinflammation av förkylningen. Fyfan, jag trivs inte alls.
Nån mer som är sjuk så kan vi tycka synd om varandra?
jag mår inte heller så bra.
Beror mest på att jag jobbade utomhus idag.. i regn och rusk!
Oct-18-2004 19:45
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Jag är rätt sensitivt för förkyllningar osv men jag mår fortfarande bra... *hush*
Har varit hemma från jobbet i en vecka nu. Haft det du beskriver Feber osv. Men istället för muskelvärk så har jag haft nå skit i magen (no shit!), spruning fram och tillbaks till farbror porslin i ett par dar. Det gick över (peppar peppar ta i trä) i lördags eftermiddag och nu har jag bara hosta, snor och de vanliga förkylningssymptomen kvar.
Så nu är det tillbaks till jobbet och ut i kylan och springa runt! JIPPIE! Lär väl få ligga hemma snart igen känns det som.
Var sjuk för nån vecka sen - förkylning, feber, .. hela kittet. Är typ fortfarande förkyld, men sånt hinner man ju inte med på tentaveckan
Oct-18-2004 21:29
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
var jävligt förkyld förra veckan, börjar bli bättre nu, men har en aning att det kommer tillbaks snart
Oct-18-2004 21:33
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Har inte vart sjuk på flera år... typ högstadiet senast.
edit: rinnande näsa, ont i halsen etc har jag uteslutit.
Oct-18-2004 21:48
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sömn, mat och kärlek håller en frisk....
Om det vore så skulle jag alltid vara frisk
Men tyvärr är det ju inte så enkelt
Jag tor jag ständigt är sjuk på ett eller annat sett