Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 16)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJShivan
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004
Smiley DJ Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 16)

Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 16)
Release date : 12/09/2004

1 Lake 10 - Wave Of Emotion (V3 Original Mix) 00:08:33
2 Heaven & Sky - Panorama (Original Mix) 00:04:31
3 Jezper Soderlund - Requiem 00:06:06
4 ATN - Miss A Day 00:05:35
5 Tension Feat. Julie Harrington - Lost In You (Will Holland & Joe Thompson Remix) 00:08:13
6 Diver & Ace - It's Not Over Now (Solid Slide Remix) 00:05:15
7 Van Der Karsten - C.R.Y. (Club Mix) 00:05:05
8 Absolute - New Horizons 00:05:15
9 Starline - Blue Waves (Original Mix) 00:05:40
10 Phalanx - I'm Alive (DJ Manian Remix) 00:06:45
11 Tomonari & Tommy Pi - C-Sharp 2004 (Alphazone Remix) 00:07:01

Disponible sur : http://mix.trancedj.net
Serveur ultra rapide.

------------

Watch out for : Swiss Made Summer Collection 2004
Available soon!

Last production : Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 19)
Official TRANCE#DJ Website : click
TRANCE#DJ Download Center : click
ETN.fm : click

Old Post Sep-23-2004 05:44  France
Click Here to See the Profile for DJShivan Click here to Send DJShivan a Private Message Visit DJShivan's homepage! Add DJShivan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

j'ai vu ça juste quand j'allais poster la news Jezper - Requiem dans le thread trance très belle piste, dans le style airbase de ses débuts (melodic trance)...

ne tout cas le mix a l'air sympa aussi... swiss sound je télécharge ça dans la journée

Old Post Sep-23-2004 07:56  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Merci bien , je prends...
Je donnerai mon feedback par la suite.

Old Post Sep-23-2004 11:28  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJShivan
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Merci bien , je prends...
Je donnerai mon feedback par la suite.

Oui oui surtout n'hésitez pas!!!!
On veut des retours.

Last production : Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 19)

Old Post Sep-23-2004 11:45  France
Click Here to See the Profile for DJShivan Click here to Send DJShivan a Private Message Visit DJShivan's homepage! Add DJShivan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by DJShivan
Oui oui surtout n'hésitez pas!!!!
On veut des retours.

J'aurai pas dit mieux

Chris #19

Old Post Sep-23-2004 18:59  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

Merci, sympa, je vais m'ecouter tout ca

Old Post Sep-23-2004 20:02  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Et bah comme d'hab' une playlist super sympa, avec pas mal de titres que je ne connaissais pas

Merci bien!!!

Old Post Sep-27-2004 21:43  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Bon et bien une semaine après, je n'ai toujours pas le mix.
Je me suis pourtant inscrit, j'ai accès aux downloads. No problem.

Mais il y a un mais, lorsque je dl le mix avec Flashget, rien ne se passe, ça me fait la même chose que lorsque j'essaie de download un lien dead.

Bizarre.

Old Post Sep-29-2004 15:06  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Mais il y a un mais, lorsque je dl le mix avec Flashget, rien ne se passe, ça me fait la même chose que lorsque j'essaie de download un lien dead.

Oui parce qu'il ne faut pas télécharger avec un logiciel de ce genre (c'est indiqué).
Après, bon tu peux toujours essayer en indiquant (à Flashget) de bien s'identifier en tant qu'Internet Explorer par ex... () et également de ne télécharger qu'un seul "jet" à la fois.
Sinon en cliquant simplement sur le lien depuis un navigateur classique, ça marche (je l'ai fait avec Mozilla... c'est pour dire )

Old Post Sep-29-2004 15:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by maxxyme
Oui parce qu'il ne faut pas télécharger avec un logiciel de ce genre (c'est indiqué).
Après, bon tu peux toujours essayer en indiquant (à Flashget) de bien s'identifier en tant qu'Internet Explorer par ex... () et également de ne télécharger qu'un seul "jet" à la fois.
Sinon en cliquant simplement sur le lien depuis un navigateur classique, ça marche (je l'ai fait avec Mozilla... c'est pour dire )

Maxx powered by Google and Mozilla.

Old Post Sep-29-2004 15:28 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJShivan
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by maxxyme

Enfin quelqu'un qui a compris!!!! RHAAAA ça fait plaisir!
Oui en effet, je suis "anti flashget"... pourquoi ??? Parce que ça ouvre des milliers de connections et ça pompe du coup les ressources du serveur... et pourquoi?? rien! Le download ne va pas plus vite...
Surtout sur un serveur à 100Mbits, avec une connexion dégroupé, il faut 2 min pour télécharger un mix. Faut pas se pleindre avec ça!

++

Old Post Sep-29-2004 18:25  France
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by DJShivan
Enfin quelqu'un qui a compris!!!! RHAAAA ça fait plaisir!
Oui en effet, je suis "anti flashget"... pourquoi ??? Parce que ça ouvre des milliers de connections et ça pompe du coup les ressources du serveur... et pourquoi?? rien! Le download ne va pas plus vite...
Surtout sur un serveur à 100Mbits, avec une connexion dégroupé, il faut 2 min pour télécharger un mix. Faut pas se pleindre avec ça!

Enfin c'est avec des Flashget mal configurés aussi...
Enfin toujours est-il que si la connexion coupe (donc que le d/l plante) c'est que c'est vraiment pas de bol
(vu que c'est un 100 Mbps derrière )

Last edited by maxxyme on Sep-29-2004 at 20:45

Old Post Sep-29-2004 20:32  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Chris#19 Meets DJ Shivan - Netmeeting Over Trance (Connection 16)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback--- 2005 Housey [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKuffdamn & Plant - "Summer Dream" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:15.

Forum Rules: