|
ואללה, סבבה, צודק
הממ תמונה יש לי כרגע אבל אין לי איפה לאחסן אותם על הרשת
(כיוון יהיה טוב)
אני חושב שזה אתה בכל מקרה
גם זכרוני דל משאבים כטבעו הבסיסי
אל אף, שלטעמי בקטע של אופטיקה זה "עובר" תשומת לב, כי בדרך כלל זה לא אביזר אחד ואז אתה הולך למנורת 100 וואט מהלכת
אל אף שזה נחמד זה גיג, אני כן מנסה איך שהוא להתערבב בקהל ולא ממש לבלוט, יותר בשביל הכיף שלי, אל אף שאני בטוח שזה הכיף שלך ואני לא מפקפק בזה, עניין אישי יותר...
בכל מקרה, אני אנסה לשים פה תמונות איך שהוא (עזרה תיהיה טובה)
ומקסימום כבר נזהה אחד את השני בוואן דייק, אני כמעט בטוח...
אל אף שאני יהיה גם באוקנפולד רק בלי החולצה
___________________
Jack Of All Trades But Master Of None
-------------------------------------
Thay Say Nobody Is Perfect
I'm Nobody
Therefor I'm Perfect...
|