אז מחר אני הולך לטירונות 02 של עתודאים,
וגם
chop
(משה)
מהפורום יהיה איתי כנראה
ומסתבר שגם חן סוף סוף מתחיל מחר טיורנות
אז בכלל נקווה נעשה מסיבת פורום שמה חחח
אני יודע שתגעגעו מאוד,
תהיו חזקים,
ביי ביי
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Sep-11-2004 21:00
sh33p
disco fvrd, house flvrd..
Registered: Jun 2004
Location: Tel Aviv, Israel
בהצלחה
Sep-11-2004 21:05
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
ידידה שלי ממ"מית במחנה 80
דבר איתי אם אתה מגיע לשם
ובהצלחה בטירונות
קח ה-כ-ל בקלות
ובנימה אחרת אני אראה אותכם עוד שבועיים
כי אני עושה את ראש השנה
(מיום רביעי עד יום שבת כולל)
קצין תורן ביחידה שלי.
אל תדאגו כבר הכנתי תוכניות מפורטות
למתי אני שומע מה
ביי חבר'ה שמרו על עצמכם והפורום
___________________
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
די גיי אלי אוחנה הגיע הישר מהלייבל הנחשב "טדי" לתת סט איכותי.. יש לי חלק מהטראקליסט
1. avi nimni - the new prince
2. the crowd - maor maor maor melixon
3. dj eli ohana - clean head
4. amir turgeman - searching the target (unable to score mix)
5. david amsalem - blind horse (never cross straight mix)
6. dj indio ferreira - move out of my way (3 mistakes per game mix)
Last edited by MasterP on Sep-11-2004 at 21:13
Sep-11-2004 21:07
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
שיהיה בהצלחה מיכאל אחי!! וגם לכל שאר החברים...
תהנה כמה שאפשר, יהיה טוב!
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Sep-11-2004 21:29
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
שיהיה בהצלחה אח שלי
___________________
Sep-11-2004 21:32
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
בהצלחה גבר!
___________________
iLTa.. Forever!
Sep-11-2004 23:11
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חבר'ה אני מגיע לבקום רק ביום שני בכל מקרה
אני לא אפתח עוד טרד כי זה מיותר
בכל מקרה,
MASTERP
תרשום לי בפרטי או משהו את הפלאפון שלך
JUST IN CASE
___________________
Never again.
Sep-12-2004 00:25
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
טוב..זא מה שיש לי להגיד לכם זה שאתם צ'ונגים...צ'ונגים.....צ'ונגים..
ואם אתם לא יודעים מה זה , אל תדאגו...אתם תדעו (לא יודע לגבי ג'ובניקים אבל הקרביים ידעו)