אבל כל הכתבות שעשיתם על השותפים ב
ILTA
הם באנגלית פשוט זוועה...
אני יותר מאשמח לעזור לכם לתקן את זה אם אתם צריכים
Oct-08-2004 04:37
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
ברכותי גיל ואלי
עשיתם אחלה בחלה של עבודה....
עלו והצליחו..
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Oct-08-2004 08:59
Tarantula
#1 iLTa GiRL
Registered: Aug 2002
Location: israel!!!!! :)
וואאאאוווווו
כבוד על ההשקעה!
Oct-08-2004 10:10
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
גדול אלי
אתר מושקע לאללה.
הממ הממ, האנגלית באמת סאקס אחי
צריך עזרה?
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Oct-08-2004 10:49
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
התכוונת שאפשר להוריד אותם דרך האתר איכשהו או שהתכוות לסטרים?
___________________
Oct-08-2004 10:57
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
עלו והצליחו
ובעזרת השם שהרשימה של הדי ג'יים רק תגדל
בהצלחה חברה..כל הכבוד על ההשקעה...
Oct-08-2004 11:08
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
תתחדשו באמת אתר יפה
___________________
Oct-08-2004 11:20
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008
Registered: Oct 2003
Location:
תודה רבה!!!!
בקרוב נוסיף גם גסט-בוק לאתר.
מממ...לא היה קל,
במיוחד בגלל שאין ממש מושג בבניית אתרים אבל הסתדרתי חחח...
שיפורים תוספות אפקטים טריקים קסמים יוספו בהמשך חחח!
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
Oct-08-2004 11:40
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
פיייייייייייייייי איזה אתר!
אהלןןןןןןןןןןןןןןןןן יפה לכם!
אני רק מקווה שלשם שינוי תעדכנו ת-
gigs
כי באתר של אלי אני עדיין מחכה...
העיקר רשמתם
Coming soon...
בקרוב זה בקרוב לא אחרי 40 שנה!
רק לידיעה
Oct-08-2004 11:45
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
רק לא הבנתי דבר אחד... זה נראה כאילו אתם מתעלמים לגמרי מהפורום
ומקיומו האמיתי של ILTA..