Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 19/11 Trance Event - Montelimar
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004
19/11 Trance Event - Montelimar

J'viens de tomber sur ça...
Je vous en fait par dans lespoir de savoir si l'un d'entre vous à deja entendu parler des DJ's...

Old Post Nov-08-2004 19:03  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
connais pas du tout mais y'a une chance sur une que ca soit de la goa et psy.
d'ailleur voila le site de astralcom je crois http://goa-trance.chez.tiscali.fr/index.php

Old Post Nov-08-2004 20:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

Loïc, ce n'est pas la première fois qu'il mixe à l'Arakiss me semble t'il. Tout ce que je sais, à savoir très peu de choses.

Old Post Nov-08-2004 21:18  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

il serait ptet temps qu'ils arrivent à faire la distinction entre trance et psy ... vive la France

Old Post Nov-08-2004 21:26  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by benjamin
il serait ptet temps qu'ils arrivent à faire la distinction entre trance et psy ... vive la France

il serait ptet temps que t'arrives à capter que la psy c'est aussi de la trance. ou alors quand tu parles de trance tu précise à chaque fois de quel sous genre tu parles. et tu vas vite te lasser..

Old Post Nov-08-2004 21:35  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

il serait ptet temps d'arreter de jouer avec les mots et de comprendre qu'on ne peut pas appeler la psy "trance" sans spécifier que c'est de la psy sur les flys... d'où l'erreur de Mister Njoy

Old Post Nov-08-2004 21:37  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

est ce que sur les fly des autres soirées ils précisent uplifting , prog, teck, ou je sais pas quoi ? nan il me semble pas. et personne n'a jamais rien dit.
et Mister Njoy n'a pas fait d'erreur il posait la question.

Old Post Nov-08-2004 21:43  France
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

En mattant la gueule du fly, on arrive souvent à savoir si c'est de la psy - goa ou trance - prog

Old Post Nov-09-2004 10:56  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by webandyscott
En mattant la gueule du fly, on arrive souvent à savoir si c'est de la psy - goa ou trance - prog

oui je suis d'accord avec toi, mais la, sur ce fly la, c'est pas trop evident...

Old Post Nov-09-2004 11:07  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Je trouve que si...

Les noms des "labels" (ou pseudo-labels ou associations de DJs ou autre... enfin les noms entre crochets/parenthèses qui ont toujours des sonorités assez particulières... )

Old Post Nov-09-2004 11:58  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

comme c'était pas super loin de chez c'était just pour me renseigner..
bon j'vai pas tenter le diable et arrivé la bas apres 3h de route pour entendre de la psy
Bref Merci !

Old Post Nov-09-2004 12:48  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by maxxyme
Je trouve que si...

Les noms des "labels" (ou pseudo-labels ou associations de DJs ou autre... enfin les noms entre crochets/parenthèses qui ont toujours des sonorités assez particulières... )

oui la aussi je suis d'accord avec toi, mais moi je parlais de la "gueule" du flyer, pas des noms des DJs...

Old Post Nov-09-2004 13:39  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 19/11 Trance Event - Montelimar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha 1994 love of life track 12... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "We Know What You Did" (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:25.

Forum Rules: