Ik start deze (nu dus wel degelijk serieuze thread) op, een beetje als "tips & tricks"-thread voor de producers hier... Als iedereen die produced eens begint met te zeggen met welk prog hij/zij werkt, dan weten we al waar we zo een beetje terecht kunnen als er iets misgaat
Daarnaast lijkt het mij ook wel leuk om het de anderen mee te delen als je bvb een goeie VST-plugin hebt en dan even uilegt wat er zo allemaal kan uitgehaald worden
Ik zal dan ook maar starten eh
Prog: Buzztracker (www.buzzmachines.com)
Voor een gratis programma te zijn is dit echt wel zalig! Alle plugin's voor reason, cubase en dergelijke werken erin en het is een erg overzichtelijke interface...
Ik ben nog van plan om een dezer maanden leren te werken met Cubase SX, maar dat zal wel wat tijd vragen
Aug-01-2004 12:02
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Volgens mij was er ooit al een poging om zo'n thread op te starten, het had toen niet zo veel succes
Anyway, ik heb:
Cubase SX, Reason 1.0.1, Buzz (enkele dagen maar, snap er nog niks van) en ergens heb ik Fruityloops nog zitten ook, plus een paar (gedateerde) synths.
Ik gebruik vooral Cubase maar er komt veel Reason bij kijken in mijn tracks ook (ik ben dol op de Redrum drummachine).
Wat ik maak weten de meestal al aangezien ik wel al een paar dingen gepost heb. Voor wie het niet weet: verwacht géén trance
Ik heb vandaag weer iets afgewerkt dus wacht ik nu op iemand met webspace om te hosten
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Last edited by TOR on Aug-01-2004 at 13:09
Aug-01-2004 12:59
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Pumaz
Volgens mij was er ooit al een poging om zo'n thread op te starten, het had toen niet zo veel succes
Nee hoor, er was ooit eens een poging om alle geproducete liedjes de concentreren ipv altijd een nieuw threadje te beginnen als iemand iets nieuws heeft. Maar, inderdaad, dat is geen groot succes geworden
Die producers zijn véél te wanordelijk van aard denk ik
Aug-01-2004 14:43
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Hehe, en ik heb juist weer eentje gepost in een nieuwe thread
Later eens naar luisteren, misschien ook intressant voor te vermelden of te weten voor beginner-producers, wat het startbudget is om een minima aan producers-installatie te kunnen kopen?
(buiten een vrij krachtige pc)
Aug-03-2004 09:37
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by JediD4M
ah intressant producties ..
Later eens naar luisteren, misschien ook intressant voor te vermelden of te weten voor beginner-producers, wat het startbudget is om een minima aan producers-installatie te kunnen kopen?
(buiten een vrij krachtige pc)
ik zou beginnen met een programma als reason... dat kost ongeveer 500 euro geloof ik, meer info op www.propellerheads.se
Aug-03-2004 13:49
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
FF dit terug opgevist volgend bericht te vinden op D4M =
Vinno-Ricci wrote:
Wie heeft er de kennis van Logic of wie heeft er Cubase volledig onder de knie en voelt zich geroepen om muziek te maken maar heeft de middelen er niet voor?
Diegene die voldoen aan dit profiel kunnen me een mail sturen op [email protected]
We hebben alles ter beschikking en gelieve enkel ernstige kandidaten.
Er ligt een mooie toekomst klaar,vele voelen zich geroepen maar weinige zijn uitverkoze....
Nu euhm hij spreekt wel niet over wat voor producers hij zoekt ofzo .. Maar voel je je geroepen en heb je intresse .. waag je kans!