Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lund 17 OKT
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Lund 17 OKT

Herkules Bar 17 OKT

http://www.integrate.nu/futureevents.htm

Old Post Oct-10-2001 20:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

På Herkules... jaja, då lär det inte bli så mycket dansa av det!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-10-2001 20:13  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

är det litet eller?

Old Post Oct-10-2001 20:17  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Nja... Herkules Bar (fd skoaffär) tror jag inte ens har något dansgolv, och om de skulle ha det kan det inte vara stort. Däremot så ligger Stortorget vägg i vägg och eftersom det är samma ägare (har jag för mig) så kommer de nog att nyttja det golvet. Men det golvet är inte stort och är riktigt sunkigt att dansa på (vrider loss ligament i ben och fötter). Men Reveal är lite mer uppdaterad på det, så jag får vänta på hans utlåtande.

Old Post Oct-10-2001 20:20  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

vet inte riktigt om "a night of dirty funk, slamming bass, jungle rhythms" lockar...

jag har faktiskt inte varit på hercules, men jag har hört folk säga att "det är ganska juste"... det är dock människor som inte vet vad trance/dansgolv är för nåt

Old Post Oct-10-2001 20:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Nä... har varit på Stortorget några gånger... och inget ont mot Sweet Fred & co men helt ärligt... stället suger. Det ända som liras där är svår, komplex house musik som man inte ens vet om det överhuvudtaget går att dansa till eftersom man inte vågar för att det finns risk för permanenta kotförskjutningar och komplicerade benbrott.

Old Post Oct-10-2001 20:51  Nepal
reveal
always in the mix

och som sagt, är inte sugen på den musiken...

Old Post Oct-10-2001 20:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Herkules Bar och Stortorget är i samma sak. Samma ägare som någon påpekade. Det hela kommer äga rum i stortorgets källare så om ni har varit där förut så vet ni hur dansgolvet kommer att vara. Kanske inte det största i världen....

Sweet Fred har ju blivit kickad och stortorgets "klubbsatsning" har blivit nedlagd men av någon anledning lyckades Nic (Dj Milkbone) övertala ägaren att vi i Integrate skulle husera där på onsdagen den 17:e.

Det kommer inte bli som Sweet Freds kvällar det kan jag lova men det blir nog inte förmycket trance. Jag kommer att spinna trance första timmen sedan blir det en blandning av Techno och House resten av kvällen. Hade jag fått bestämma hade spellistan sett lite annorlunda ut, men vad kan man göra

Om ni vill gå ut och festa på osndag och inte står ut med traditionell disco musik ska ni lätt komma dit. Lund har ju inte så mycket roligt att erbjuda i klubbväg som ni som är från Lund säkert vet.

Old Post Oct-14-2001 01:37 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

hade det inte varit mitt i tentaperioden....

Old Post Oct-14-2001 12:56 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lund 17 OKT
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom an old Westbam set [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreejack - "Elevation" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:57.

Forum Rules: