Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > JP´s zijn coolboard in de foreignthread
JP´s zijn coolboard in de foreigndraad
You do not have permission to vote on this poll.
JP zijn coolboard is zo cool dattie gelijk gepost moet worden. 15 57.69%
JP heeft er geen verstand van en zijn coolboard is zo hot dattie bijna smelt, 11 42.31%
Total: 26 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
JP´s zijn coolboard in de foreignthread

J.P. heeft een mooi coolboard gemaakt en ik stel voor om hem te posten in de eerste post van de foreigndraad. Mijn inziens issie redelijk objectief gemaakt, maar ik kan mij voorstellen dat niet iedereen zich geheel kan vinden in bepaalde detials. Ik denk wel dat in grote lijnen de `algemene NLTA mening` over bepaalde feesten wordt weergegeven op dit board.

In deze draad is al het één en andere gediscussieerd over dit board daarom lijkt het mij verstandig om een poll te starten of iedereen het een beetje kan vinden met dit overzicht. Mocht de meerderheid zich niet kunnen vinden in dit overzicht dan zal ik een nieuwe draad beginnen en dan moet er individueel gestemd worden hoe cool of uncool een feest is.

Dit is het coolboard mochten jullie hem niet gezien hebben:

Down-Under was da bomb

Old Post Oct-22-2004 19:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Een aparte cool wall voor clubs en bekende clubavonden/kleinere feesten voor de NLTA/GTA/BETA's zou ook geen gek idee zijn. Snuggle mag waarderingen geven en dan bouw ik em wel

Old Post Oct-22-2004 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Current status: UNCOOL

Ik kom zelfs in de buurt van het doodshoofdje! Aangezien ik dat feest al 4 jaar achtereen bezoek.... Sensation al drie keer gehad, In Qontrol, Q Base, Defqon...

Ik ben niet cool!

Maar, behalve het feit dat deze feesten niet zijn georganiseerd door UDC of Extrema..., wat is er NIET cool aan deze feesten dan?
Okee, voor Q Base...modder en regen is niet cool....en die file's: Ga dan wat eerder weg...nergens last van...

Nee, echt, serieus.... Wat is er NIET cool aan Trance Energy, Sensation, In Qontrol of Q Base...? Ik denk persoonlijk dat mensen zelf wel kunnen uitmaken welke feesten ze willen bezoeken of niet...
Daarom vote ik voor de optie: 'Post maar niet'...

Maar het wordt uiteindelijk toch wel gepost...

Ja, ik ben een commerciele muts, ja... Maar Innercity is tha coolest!!

Old Post Oct-22-2004 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

Ik vindt de feesten van Extrema dus echt wel de betere party's in ons landje. Snap dus niet wat het op dezelfde hoogte als Qlimax doet

Old Post Oct-22-2004 21:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Ach, het blijft lastig om dit voor een grote groep mensen te bepalen. Er zullen altijd mensen zijn die het ene feest cooler vinden dan het andere. Persoonlijk mag Extrema van mij wel richting Subzero en over al die Q-feesten kan ik niet oordelen...

Ik denk niet dat dit Coolboard heel veel toevoegt voor een buitenlander. Al helemaal niet wanneer de 'betere' feesten (I love Techno, Mayday en Nature One) ook nog eens in het buitenland plaatsvinden!

Afgelopen jaar heb ik dus wel ubercoole feestjes bezocht

Old Post Oct-23-2004 08:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by nwopper

Nee, echt, serieus.... Wat is er NIET cool aan Trance Energy, Sensation, In Qontrol of Q Base...? Ik denk persoonlijk dat mensen zelf wel kunnen uitmaken welke feesten ze willen bezoeken of niet...
Daarom vote ik voor de optie: 'Post maar niet'...

Maar het wordt uiteindelijk toch wel gepost...

Ja, ik ben een commerciele muts, ja... Maar Innercity is tha coolest!!

Je vindt Dumonde leuk, dat zegt t wel...

Old Post Oct-23-2004 09:05 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Deels wel met het board eens, maar het is 'te positief'. Oftewel het gemiddelde is al bijna Sub Zero!
Je zou een poll / webstemming moeten houden waar iedereen cijfers kan geven. Bv gewoon een lijstje hier, waar iedereen van 1 tot 10 kan geven! Dan krijg je pas een goede lijst.

Zou ik dan doen:
Mysteryland 7
Dancevalley 8
Trance Energy 4
Sensation 5
Extrema 7
Everybody 9 ( )
Exposure 9 (....helemaal met de naam die in December komt )
etc

In Qontrol etc en Qlimax zijn echt TE weinig mensen naartoe geweest van hier om een goed oordeel over te geven denk ik. Al komt Qlimax dan voor Defkont, Qbase en In Qontrol. Innercity mag ook wat omlaag, omdat dat de laatste jaren een stuk minder is geworden.

Old Post Oct-23-2004 10:13 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

quote:
Originally posted by eXos
Je vindt Dumonde leuk, dat zegt t wel...

Ja en? Boeit dat jou zo dan?
Ik ben lekker uncool en laat me lekker uncool zijn, ik ben blij dat ik uncool ben en naar alle uncoole feesten ga en van uncoole artiesten hou!
Jij bent vast ZO cool dat je Sasha's 'Airdrawndagger' afwisselt met 'This is Everybody too' van Kleinenberg terwijl je James Zabiela 'Alive' luistert op je mp3-speler....want uncoole ik heb die cd's niet, en heb er ook geen interesse in....

Ik ben UNCOOL....deal with it....
Ik ga naar Trance Energy, Sensation, Defqon en Q Base......deal with it.....
Ik hou van DuMonde.....deal daar ook maar mee als je toch bezig bent.....

Dus, JP...kan je mij ergens positioneren bij het doodshoofdje....? Of in ieder geval, geef me de absolute eer uncool te zijn....

Last edited by nwopper on Oct-23-2004 at 11:07

Old Post Oct-23-2004 10:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Ja en? Boeit dat jou zo dan?
Ik ben lekker uncool en laat me lekker uncool zijn, ik ben blij dat ik uncool ben en naar alle uncoole feesten ga en van uncoole artiesten hou!
Jij bent vast ZO cool dat je Sasha's 'Airdrawndagger' afwisselt met 'This is Everybody too' van Kleinenberg terwijl je James Zabiela 'Alive' luistert op je mp3-speler....want uncoole ik heb die cd's niet, en heb er ook geen interesse in....

Ik ben UNCOOL....deal with it....
Ik ga naar Trance Energy, Sensation, Defqon en Q Base......deal with it.....
Ik hou van DuMonde.....deal daar ook maar mee als je toch bezig bent.....

Dus, JP...kan je mij ergens positioneren bij het doodshoofdje....? Of in ieder geval, geef me de absolute eer uncool te zijn....

Wat Exos bedoeld is dat je je mening baseert PUUR op het feit dat Dumonde op die feesten gestaan heeft. Niet echt objectief. En daar ben ik het wel mee eens.

En niet fucken met Airdrawndagger, Everybody Too ja!
Alive kan me gestolen worden verder.

Old Post Oct-23-2004 11:22 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe

Blasphemy

Old Post Oct-23-2004 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat Exos bedoeld is dat je je mening baseert PUUR op het feit dat Dumonde op die feesten gestaan heeft. Niet echt objectief. En daar ben ik het wel mee eens.

En niet fucken met Airdrawndagger, Everybody Too ja!

Easy, ik fuk helemaal met niemand....
Ik baseer mijn mening helemaal niet op waar DuMonde optreedt. Ik ga ook naar HQ-feesten, ben ook naar Innercity geweest, Shockers (wat nu IQ is) en een Dance Valley, Winter Edition. Want DuMonde was niet op IQ, niet of Defqon, de laatste twee TE's en op Sensation al helemaal niet... Alleen op Q Base....

Maar wat me gewoon lichtelijk irriteert is dat feesten opeens aan een bepaalde 'coolheid' moet voldoen. Ik vind dat elitair gelul. 'Ik ga naar Dance Valley (NIKS MIS MET DAT FEEST!! ABSOLUUT EEN VAN DE BESTE FEESTEN!!) en dan ben ik cool' en 'Oh, ga jij naar Sensation? Dat is zo niet-cool'. Wat boeit dat nou wat cool is of niet!? Echt, ik heb nog niemand ook maar een serieus argument naar voren zien brengen waarom TE, Sensation en 80% van de Q Dance-feesten NIET cool is....

Old Post Oct-23-2004 12:07  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Easy, ik fuk helemaal met niemand....
Ik baseer mijn mening helemaal niet op waar DuMonde optreedt. Ik ga ook naar HQ-feesten, ben ook naar Innercity geweest, Shockers (wat nu IQ is) en een Dance Valley, Winter Edition. Want DuMonde was niet op IQ, niet of Defqon, de laatste twee TE's en op Sensation al helemaal niet... Alleen op Q Base....

Maar wat me gewoon lichtelijk irriteert is dat feesten opeens aan een bepaalde 'coolheid' moet voldoen. Ik vind dat elitair gelul. 'Ik ga naar Dance Valley (NIKS MIS MET DAT FEEST!! ABSOLUUT EEN VAN DE BESTE FEESTEN!!) en dan ben ik cool' en 'Oh, ga jij naar Sensation? Dat is zo niet-cool'. Wat boeit dat nou wat cool is of niet!? Echt, ik heb nog niemand ook maar een serieus argument naar voren zien brengen waarom TE, Sensation en 80% van de Q Dance-feesten NIET cool is....

Oftewel: alles is cool? Ga toch weg man, het gaat hier om meningen, dat is helemaal geen elitair gelul. Dat is wat jij ervan maakt. Jij bent zo'n persoon die zit te zeiken als iemand een afwijkende mening heeft lijkt het wel. Ik vind Everybody cool, en voor mij moet een feest WEL aan een bepaalde coolheid voldoen want ik heb geen zin om naar rukfeestente gaan.
Oh en goede argumenten waarom iets niet cool is? Omdat IK DAT VIND. En wat IK VIND is voor mij een ZEER goed argument. Wat andere mensen ervan vinden: lekker belangrijk. Zolang ik voor mezelf maar weet wat ruk is en wat niet. En meestal kan je als je dat maar aan een groot genoeg aantal personen vraagt een redelijk beeld krijgen van iets. Validiteit / betrouwbaarheid heet dat. Nou wil ik niet zeggen dat TA representatief is voor heel NL, maar daar zoeken we hier niet naar.

Wat het boeit of iets cool is of niet?
- ik ga geen geld vergooien aan 'niet coole' feesten
- Coole feesten zijn meestal leuker dan niet coole feesten

Simpel is het huh? Moet ik nog even doorgaan??
Deze discussie is gewoon zinloos, smaken verschillen en dat is persoonlijk. Get used to it! Sensation sucks gewoon, duidelijk.

Old Post Oct-23-2004 12:24 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > JP´s zijn coolboard in de foreignthread
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Errik - We.Feel.The.Same (Club Mix) [E-Cutz] [EC 005] [2008] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Misjah & DJ Tim - "Access" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:41.

Forum Rules: