הם גם במיוחד לצריבה.
הייתי רוצה גם לדעת מה אתם חושבים עליהם
תודה רבה.
R-Yeah.
Last edited by luckystrike on Oct-06-2001 at 23:21
Oct-06-2001 22:43
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אוו שלום !
אתה מהפורום של
LYLA.CO.IL
לא?
ברוך הבא לפורום נורמלי של טראנס אחי
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-06-2001 22:51
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
ואללה צודק!
אם אתה יכול למשך הלילה תוריד את המיקסים שלי!!!!
אתה לא תתאכזב אני מבטיח
כי מעניין אותי לדעת מה חושבים עליו
Oct-06-2001 22:59
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
1. The Rewinder vs Rockstar - Pro-Gen (Move Any Mountain)
2. Luna Park - Space Melody [Extended Mix]
3. Public Domain - Rock Da Funky Beats
4. Angel Of Death - Angel Of Death (Tracid Mix)
5. Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix)
6. Marc et Claude - Tremble (CJ Stone remix)
7. Sylver - Forever in Love (Green Court Remix)
8. Funky Divas - Endless love (pulsarcrew remix)
9. Green Court Feat. Devision - Inside our gates (Cosmic Gate remix)
10. Outcast Project - Into the Light (Sasha Vs Mario Lopez Remix)
11. Yves Deruyter - Rhythmic Bazz (Progressive Mix)
זה נראה סט חמוד לאללה
אני יוריד במשך הלילה נראה עם אתה באמת יודע למקסס...
עם מה השתמשת כדי להכין את המיקס הזה?
ציוד אמיתי או תוכנה?
Oct-06-2001 23:07
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
what do i use?
אני משתמש בציוד אמיתי לא מחשב
שני פיונירים ומיקסר גמיני מאפן!
ביי
Oct-07-2001 03:59
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
Liquid DJ Team - Liquidation (Marco V Remix) <-- מת על הקטע הזה!
אבל אין לי מקום בהארד דיסק..אז אני יוריד את המיקס עוד כמה ימים..
זה לא ימחק?
Oct-07-2001 08:50
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה
___________________
Oct-07-2001 11:56
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by dj alonzo אני אוריד אותו אח"כ.. נראה מה אתה שווה
כנ"ל
אני יוריד בערב
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-07-2001 13:09
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה
___________________
Oct-07-2001 14:41
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by dj alonzo ??דרך אגב.. איך קוראים לך בלילה
קוראים לו באותו שם אם אני לא טועה...
ואני חושב שזה הפורום הכי מסריח שראיתי...
סתם אני צוחק - פשוט מצחיק להסתכל על המודעות שם... זה בכלל לא פורום טראנסים...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Oct-07-2001 15:40
dj alonzo
Swimming Addict
Registered: Jun 2001
Location: Modi'in, Israel
!!!הפורום בלילה הוא פורום מאוד מינמלי ופשוט... אפילו חברים קבועים אין בו
יש שם את המדור של "טראנס" כביכול, אבל הוא לא שווה יותר מידי.. יש שם הרבה קקלות ובלגנים ואין שום מודורייטורים שיעשו שם סדר..
___________________
Oct-07-2001 19:03
R-Yeah
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: israel - tel aviv
תודה על המאמץ!
תודה שאתם כולכם אומרים לי שאתם מורידים את הסטים אבל יש לי כמה
דברים להגיד
1. האתר לעולם לא יקרוס כי זה שרת גדול ואמין
2. כולכם אומרים שאתם מורידים אבל מה עם תגובות?
3. נכון שאני לא סבלני!!!
4. אם המיקסים לא נראים לכם אז תדעו שיש לי ציוד רק חודשיים ואני בצבא
אז זה דיי קשה למצוא זמן להתאמן והכול
5. בגלל סיבה 4 אני לא אומר שלא תורידו!! תורידו תורידו לפי דעתי הסטים
שווים!
ולא בגלל שאני מיקססתי אותם באמת יצא לי דיי טוב