Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Webradios Trance - Encore une...
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Cool Webradios Trance - Encore une...

Proxoz
http://www.proxoz.com/

Pas beaucoup d'infos sur le site web (ou alors il faut envoyer un mail), mais la "line-up" de vendredi soir s'annonce sympathique :

Friday 1 October 2004

14:00 16:00 DJ Amo [RES]
16:00 17:30 Mike Shiver
17:30 18:30 Robert Gitelman
18:30 19:30 Mike Foyle [RES]
19:30 20:30 Nu-Nrg
20:30 21:30 Leon Bolier [RES]

Alors à voir si les DJ's jouent vraiment en live ou si c'est juste de la rediff de sets...

Wait & See => Vendredi... à partir de 14h00

Old Post Sep-29-2004 21:33  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjFabeD
Triplex Club Addict !!

Registered: Dec 2003

a mon avis redif

Old Post Sep-29-2004 21:43  France
Click Here to See the Profile for DjFabeD Click here to Send DjFabeD a Private Message Visit DjFabeD's homepage! Add DjFabeD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
oh mon dieu des rediff !!
satan est parmis nous !!

Old Post Sep-29-2004 21:57  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

oué rediff a coup sûr, mais si c'est des rediffs de pires sets, je suis pas contre

Old Post Sep-29-2004 22:58  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Re: Webradios Trance - Encore une...

quote:
Originally posted by maxxyme
Alors à voir si les DJ's jouent vraiment en live ou si c'est juste de la rediff de sets...

Remarque, qui dit que sur ASOT, ID-t, GDJB, etc.....que toute les sets sont en live???

Moi honnetement ça ne me pose aucuns problemes que le Dj est enregistré son set une semaine à l'avance chez lui.

Parce que les rediff on a rarement l'occasion d'en entendre même si ça arrive quelques fois.

Old Post Sep-30-2004 08:56  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Infos:

quote:
DUE TO TECHNICAL PROBLEMS IS THE LAUNCH OF PROXOZ

MOVED TO FRIDAY 8 OCTOBER

>> donc en résumé: ça commence que vendredi prochain

quote:
mais noter ke les horaire sont GMT, dc kil faut ajouter 2h pour les heures francaises

>> là sur le coup chuis pas tout à fait sûr, j'aurais dit qu'une seule heure... (mais bon )

Old Post Oct-02-2004 12:24  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Infos:

>> là sur le coup chuis pas tout à fait sûr, j'aurais dit qu'une seule heure... (mais bon )

ouai une seule seulement

Old Post Oct-02-2004 18:18  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alkoic
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Infos:

tiens je l'ai vue déjà quelque part cette phrase mal orthographiée..

sinon : http://wwp.greenwichmeantime.com/ ca dit +2 )

et pour les sets, non c'est pas du live (il viennent pas avec leuers claivers vous refaire leur repertoire) et non c'est pas en live (ils envoient les sets)
par contre vous ne les avez normalement jamais entendus ailleurs puisque cette radio ne diffuse que les sets exclusivement fait pour eux.

(ptite exception pour ceux de ZöR, qui passent aussi sur Puls Radio et/ou une radio franco/suisse RVM je crois

Last edited by alkoic on Oct-03-2004 at 20:56

Old Post Oct-03-2004 20:24  France
Click Here to See the Profile for alkoic Click here to Send alkoic a Private Message Visit alkoic's homepage! Add alkoic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
Originally posted by alkoic

par contre vous ne les avez normalement jamais entendus ailleurs puisque cette radio ne diffuse que les sets exclusivement fait pour eux.

Ok c'est noté

RDV pour Nu NRG alors

Old Post Oct-03-2004 20:43  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
tiens je l'ai déjà quelque part cette phrase mal orthographiée..

tiens t'as oublié un mot

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-03-2004 20:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alkoic
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by stanymi
tiens t'as oublié un mot

merci, ça va pour une fois ce n'est qu'un mot... des fois c 'est des phrases, des parties de soirées, des soirées complètes... que j'oublie

23/09/2011 : Evolution Zero #6 @ L'Envers Club (FR/54/Nancy)
08/10/2011 : Nancy Jazz Pulsations @ L'Autre Canal (FR/54/Nancy)
14/10/2011 : Kill The Hype #10 @ L'Envers Club (FR/54/Nancy)

Old Post Oct-03-2004 20:57  France
Click Here to See the Profile for alkoic Click here to Send alkoic a Private Message Visit alkoic's homepage! Add alkoic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

quote:
merci, ça va pour une fois ce n'est qu'un mot... des fois c 'est des phrases, des parties de soirées, des soirées complètes... que j'oublie

Bonsoir, on se connait? non?
Ben alors !!! Faut se présenter !!!! A quoi il sert le thread "nouveau sur TA-FR" alors ???

Old Post Oct-03-2004 20:59  Suriname

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Webradios Trance - Encore une...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone ID this track please [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMan With No Name - Sly-ed [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:04.

Forum Rules: