Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ||05-11-2004|| Trance.nu Winter Dance Event
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Thumbs up ||05-11-2004|| Trance.nu Winter Dance Event

-- Trance.nu Winter Dance Event --

Vendredi 5 Novembre 2004

Club Asta, The Hague, Holland

23:00 - 05:00

AREA 1 (1st floor):

Rank 1 [ID&T, Trance Energy] (NL)
Misja Helsloot vs. Precision [Gesture, Dance Valley / Somatic Sense, Club XL] (NL)
Airwave (Bonzai, Godskitchen) (BE)
Ronski Speed (Euphonic) (DE)
Signum (Armada, Decibel Outdoor) (NL)

AREA 2 (3rd floor) :

Menno de Jong (Anjunabeats, Captured) (NL)
Niklas Harding (Di.FM, ETS-Global) (DK)
Sander van Doorn aka. Sam Sharp (Spinnin’ Records) (NL)
Bart van Wissen (Extrema) (NL)
Likwit (Oslo Nights) (NO)

VIP (3rd floor):

Factoria vs. Ryan G (Equilibrium / Gesture) (UK)
Eelke Kleijn (Blu Room, Segment Records) (NL)
Recluse (Lost Language) (NO)
Yanave (Deep Blue Records) (NL)

ENTREE GRATUITE.

Perso je pense que je vais y aller, j'attends depuis des lustres de voir Misja Helsloot et Signum en live, c'est l'ocassion idéale. Et le lendemain c'est reparti pour Tiesto en concert à Hasselt.

http://event.trance.nu/

Old Post Oct-07-2004 22:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

putin comme ca donne trop envie d'y allé!!!!! gratos la soirée en plus!!! pkoi ca se passe pas en france ce bordel!!!!

Old Post Oct-07-2004 22:45  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

nan mais c une blague ????

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-08-2004 04:42  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002
Re: ||05-11-2004|| Trance.nu Winter Dance Event

pas mal

quote:
Sander van Doorn aka. Sam Sharp (Spinnin’ Records) (NL)

tiens je savais pas ca.

Old Post Oct-08-2004 07:59  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Beaufix
ENTREE GRATUITE.

....naaaan

Et dire qu'une semaine avant on va voir Tiësto...

Old Post Oct-08-2004 08:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
AREA 1 (1st floor):

Rank 1 [ID&T, Trance Energy] (NL)
Misja Helsloot vs. Precision [Gesture, Dance Valley / Somatic Sense, Club XL] (NL)
Airwave (Bonzai, Godskitchen) (BE)
Ronski Speed (Euphonic) (DE)
Signum (Armada, Decibel Outdoor) (NL)

Très bon cartel avec des djs qu'on ne voit que très rarement. Franchement y'a que du bon. Gros coup de Trance.nu !

Old Post Oct-08-2004 11:11  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Arrow

PUTAIN comme c'était trop EXCELLENT aussi .. !!

La soirée a débuté vers 23h30 au lieu de 23h00 car Airwave est arrivé en retard

Ensuite au tour de Ronski Speed (à qui j'ai serré la main et a qui j'ai eu l'autographe sur le Flyer :d), qui a cartonné, faut bien le dire, en commencant par "Young Parisians Feat. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau Vs Albert Remix)" et a enchainé avec des titres comme: Primer - Everlast, Ronski Speed - E.O.S (Club Mix), Ridgewalkers feat El - Find (Andy Moor Remix), ... TROP DE LA BALLE.

Apres Ronski, y'a eu Rank1 qui a cartonné, purée, j'en reviens pas, mais suis dégouté j'arrive pas a trouver la tracklist mais je me souviens de: Rank1 - Breathing (Break's Dub).

Après Rank1, y devait y avoir Misja Vs. Precision mais finalement Rank1 est resté et ca a donc fait: Misja Helsloot Vs Precision & Rank 1 (Piet Bervoets) Back3back . De la mélodie à l'état pure, avec entre autre le niew remix "Shane 54 Vs Abel Ramos - Kippenvelmeteré" par Misja Helsloot, Fractal Structure - Lost Sequence (Original Mix), Dj Albert Vs Precision - Say Yes (Original Mix) ... (Misja a qui j'ai aussi serré la main et à qui j'ai eu aussi l'autographe tjrs sur le Flyer.

Pour finir Signum que j'attendais impatiemment et je peux vous dire que j'ai pas du tout été décu ... Robert Gitelman - Children Of The Sun, Dj Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix), Push - The Legacy, Signum - First Strike (Signum Signal 2004 Remix), Ronald Van Gelderen - Cold Storage (Original Mix), Signum - Second Wave (Signum Signal 2004 Remix)... C'ETAIT FRANCHEMENT TROP BON !!
Et pour l'autographe de Signum, j'ai pas su résiter, j'etais juste devant lui aux platines, j'ai tendu mon Flyer et puis voila il a bien voulu ...

TOUT CA sur un SON d'une qualité exceptionnelle ...

Bref, une soirée d'enfer.

..

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-09-2004 19:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:

Ensuite au tour de Ronski Speed (à qui j'ai serré la main et a qui j'ai eu l'autographe sur le Flyer :d)

Misja a qui j'ai aussi serré la main et à qui j'ai eu aussi l'autographe tjrs sur le Flyer.

Et pour l'autographe de Signum, j'ai pas su résiter, j'etais juste devant lui aux platines, j'ai tendu mon Flyer et puis voila il a bien voulu ...

pics or...

Old Post Nov-09-2004 19:56 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by d-miurge
pics or...

Old Post Nov-09-2004 19:59  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

quote:
Originally posted by d-miurge
pics or...

Nan j'ai pas de photos, désolé...

J'essayerai de scanner le Flyers pour vous montrer.

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-09-2004 20:00  Belgium
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

^ Si tu es resté devant Signum durant toute leur prestation, tu m'as certainement vu : J'ai donné à un des 2 gars de Signum le vynil de Cura Me pour avoir une dédicace et je l'ai eu, bien sûr ..

Old Post Nov-09-2004 20:00  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Super content pour toi, la sélection des tracks n'est pas mal du tout ^^

Old Post Nov-09-2004 20:02  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > ||05-11-2004|| Trance.nu Winter Dance Event
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklookin for another ID.. pleaes help... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy B - "Lift" (JTB Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:16.

Forum Rules: