כן אנשים, הוידאו קליפ הראשון שהכינו לטראק שלי Dead Sea Sunrise וכולו דיגיטלי. אתם יכולים להוריד אותו כאן http://www.tranceaddict.com/forum/s...&threadid=21972 הקליפ הוא 32 מגה אז אני לא יתפלא אם לא יורידו אותו הרבה... אבל שווה.
תגיד גיל איפה הייתה המסיבה הזאת?? במלונות??
___________________ "The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty." --=My Music=--
על איזו מסיבה אתה מדבר?
אההה אופס קצת התבלבלתי אבל בכל מיקרה אני זוכר שפירסמתה איזה פוסט על מסיבהה שהייתה בים המלח שתיקלטתה שם איפה היא הייתה???
היו כמה היה את חוף נירוונה זנזי גולדן טוליפ...
את המלונות אני מכיר אבל איפה זה זנזי??
איפה שהכיפה הענקית הזאת... יש איזה מן מבנה כזה על החוף שהוא כמו אוהל של קרקס... הזנזי ממש ליד זה, זה מועון חוף קטלני סוף הדרך. אבל לא להתבלבל בןי הזנזי שם לזנזי בר בדימונה... כי הוא פחות טוב מערכת סאונד על הפרצוף כשתשמעו ת'סט שלי משם, תבינו..
גיל פעם הבאה שאתה מופיעה בים המלח שים איזה פוסט אולי אני יבוא לשמוע
מוריד ת'וידיו עכשיו, מקווה שזה שווה את זה כי אני על 56..
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA