Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vadim Zhukov
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003
Vadim Zhukov

Je me permet de faire un thread pour cet artiste, qui vraiment, la, y'a pas a dire, est tout simplement enorme!

quote:

Vadim_Zhukov-Promo-CDR-2004

01-vadim_zhukov-exit
02-oceanlab_feat_justine_suisse-satellite__vadim_zhukov_remix
03-vadim_zhukov-silver_star
04-benny_benassi-love_is_gonna_save_us__vadim_zhukov_remix
05-vadim_zhukov-energy_driver
06-vadim_zhukov-mission_7

Il s'etait fait bien remarqué sur le forum (pas que d'ailleur) avec son remix de Love Is Gonna Save Us, j'ai vus qu'il avait eu un tt petit post dans les news a propos d'Exit et Mission 7, bien dommage, parceque je tiens vraiment que personne ne passe a coté de cet artiste.

Je n'aime pas vrmnt le remix d'oceanlab, un peu trop special, mais le reste, BOOUUUDIIOOOOUUU comment c'est enorme!

On sent bien en écoutant ce cd que Vadim a bien son style propre a lui, et s'il continue comme ca, il va pas tarder a devenir l'un de mes artistes préférés.

Il aurait aussi fait une track dénomée Moskow Morning (jouée dans ASOT 152 apparement), mais je n'ai malheureusement pas encore eu l'occasion de l'écouter.

quote:

Vadim Zhukov is out of Moscow, Russia who recently turned 18 years old has great potential. His yet to be titled track is already being played by Markus Schulz. Silver Star is another one that also sounds very promising and could easily suit into a John OO Fleming set. His style is progressive trance. I strongly believe eventually he will get signed to a major label. I have a good contact with Vadim he is now graduating high school and his goal is to release an album in Russia. So watch out for this youngster...

Il en est là a 18 ans, franchement GG le Vadim

A suivre j'espere, parceque je suis deja completement addict!

Old Post Jun-30-2004 11:30  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

18ans ca donne envie de pleurer, comme quoi quand on veut vraiment...

C'est un peu comme Petter et Nathan Fake 19 et 21ans et James Holden lui est né en 1980.

En tous cas je vais écouter ce Promo CDR pour voir un peu ce que ça donne, merci JLP

Old Post Jun-30-2004 11:48  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Transa.E.P

En tous cas je vais écouter ce Promo CDR pour voir un peu ce que ça donne, merci JLP

Autant écouter ce set ou il joue uniquement toutes ses productions .
Un des meilleurs sets que j'ai pu entendre cette année

http://www.maskalev.com/mp3/Vadim_Z...r__19-04-04.mp3

Old Post Jun-30-2004 12:00  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
http://www.maskalev.com/mp3/Vadim_Z...r__19-04-04.mp3

Ton lien est down O_o

Old Post Jun-30-2004 12:07  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

C'est quel genre de trance ?

Old Post Jun-30-2004 12:19  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
France
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

un autre super talent: ENVIO .
Lui aussi est très jeune, je pense 18ans un truc comme ca!

Old Post Jun-30-2004 12:32  France
Click Here to See the Profile for France Click here to Send France a Private Message Add France to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by France
un autre super talent: ENVIO .
Lui aussi est très jeune, je pense 18ans un truc comme ca!

ouep, il doit etre a ses 18-19 ans, g un pote qui habitait au Qatar qui le voyait tres souvent(Envio est originaire de la peninsule arabique je crois, mais g lu qqpart qu'il vivait en suede enfin bref), il était achement sympa le ENvio (il a decidé mon pote a s'essayer a la prod etc...) Depuis que son talent a été decouvert, mon pote m'a dit qu'il etait assez inacessible etc, qu'il prenait un peu la grosse tete, mais bon, qui ne deviendrais pas fou a l'idée d'etre reconnu ainsi par la scene internatioale a 18-19 ans...

en tt cas respect et bravo a ces petits jeunots (qui sont plus vieux que moi au passage lol), je trouve que ca laisse reveur...

Old Post Jun-30-2004 12:44  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

euh, envio est suédois

sinon pour la track de Vadim Zhukov passé dans asot: unaddicted euh... vraiment pas mon style.

Ya aussi George Hales qui est de 1985

Old Post Jun-30-2004 12:49  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by webandyscott
euh, envio est suédois

ouep c un truc comme ca, enfin bref lol, qu'est-ce que je donnerai pas pour etre a sa place lol

Old Post Jun-30-2004 12:55  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by choukri
C'est quel genre de trance ?

Progressive non?

Bah quoi ?
Progressive & John Digweed Powa

Old Post Jun-30-2004 12:56  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
Progressive non?

Bah quoi ?
Progressive & John Digweed Powa

Qu'est ce qui dit

Comparer Digweed à Vadim Zhukov, c'est même pas la comparaison du talent qui me gène, mais le style de musique n'a carrément rien à voir

Old Post Jun-30-2004 13:37  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

quote:
Originally posted by Transa.E.P
Qu'est ce qui dit

Comparer Digweed à Vadim Zhukov, c'est même pas la comparaison du talent qui me gène, mais le style de musique n'a carrément rien à voir

Ouai c'est clair.

Enfin pour moi , c'est Trance ce qu'il joue.

Old Post Jun-30-2004 14:19  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vadim Zhukov
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic Trance from 2001ish [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolan Globus - "Blazer" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:56.

Forum Rules: