hallo vrouwtjes en mannekes tegenwoordig zitten veel mensen op MIRC kanaal is #TAforum en de server is effnet..dus allemaal komen en anders download je het op www.Mirc.com
hier een iddicatoe hoe gezellig het wel niet is
AkiraTA> nee miss P ik moet je wat vragen :-) ik wil niet weten wat die gast allemaal met dat paard gedaan heeft ok hier mijn mail henk [email protected] heb jij wel es bij een jongen tijdens het boinken een vinger in zijn kont geduwd? hehe Was je echte naam New wave??? hahahahaaaaaaaaaaaaaa......loooooooolllll owjee....fout he.. hehehe Tim nee..geil ik niet op heb jij wel es bij een jongen tijdens het boinken een vinger in zijn kont geduwd? Ahaaaa.... nee..geil ik niet op daar schijnt wel ergens de mannelijke G-Spot te zitten mijn g/f heeft hem nog niet ontdekt ik heb dat dus een keer gehad van de ene kant ben ik daar wel blij om
* M5 wacht op mail dus ik wist niet wat me overkwam wat dacht je toen akira lol haha ik zou der slaan nou toen nam ik haar maar van achter inderdada waar...... hahahaha looooooool lol haha en duwde ik mijn duim erin keek ze om haha wel hard hè? ik zo naar haar lachen met zo'n vragende blik hehe duim erin drukken? lekker geil haaha Glanis was jouw mail??? owjee...ik weet niet of ik je nog een keer wil zien akira...lol en met mijn duim langs mijn neus lopen ruiken gadver haha hahaha toen had ik een bruine snor hahaha haha hey dat ken ik gek OMG ooit van iemand gehoord nee hoor dat heb ik nooit gedaan hoor hahaha M5, we krijgen steeds een beter indruk van akira of niet ;-)/ jij kent dat van de chocomel Henkie vaag figuur was dat.... dit is anders absoluut waar Neej.. gehoord van die mafkees akira... ja tim ...die akira...dat is me er 1 !! akira....waarom nam je d'r niet gewoon in d'r ster haha ik heb henkie vandaag verteld wat een bruine snor halen is GLANIS>>>>>> WAS JE MEEL GEK? het begon al met die scheerthread.. akira....waarom nam je d'r niet gewoon in d'r ster haha lekker man.. j/k jaja nou jonta 1 keer deed ik het ik heb er eerlijk gezegd ook niet veel behoefte aan haha en toen heb ik de doggy punch uitgeoefend ken je die? hehe de doggy punch? was dah? huH? Hari kari!!!!!!!!! lil bow wow zul je bedoelen ja nou ik was weer van achteren en ineens duwde ik hem in haar ster ???????????? nadruk op lil' toen schok ze zich helemaal lam en keek ze verbaasd om hahaha toen sloeg ik haar hahaha haha dus viel ze neer NEE!! hahaha dat is dus de doggy punch hahahaa mafkees ROFL MAO lmao wil je dat s bij mij doen?
* Remy_D komt niet meer bij hahahaha haha nee dat heb ik nooit gedaan hoor zo ziek ben ik ook niet wil je dat s bij mij doen? pleez haha ik dacht al... die bruine snor halen heb ik ook niet gedaan hoor hahaha niet dat jullie me straks zien whahaaha en heel *light denkt ja nu wel ja...
NOu kunnen dus ook genieten van het gezellige kanaal van ons dus kom allen !!
Jul-02-2001 22:44
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
haha kontsex...Nou een vriend van mij heeft het vij z'n vriendin geprobeerd, maar toen de eikel er in zat schreeuwde ze het uit vand epijn. Ze kon daarna 2 dagen niet meer zitte hehehe
Dan maak ik er ff eentje
Heb voor WvG ook al een gemaakt:
"Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk"
Jul-03-2001 13:11
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis Oh ja
voor verzoekjes, van Frank de Boer (ingesproken door moi) moet je me ff msg'en
Dan maak ik er ff eentje
Heb voor WvG ook al een gemaakt:
"Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk"
Oh ff vergeten te vermelden...Absolute aanrader !!...Bij een nieuw hotmail-bericht hoor ik voortaan "GlanisKanis de Boer"