Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Halloj!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zirpico
tranceaddict in training

Registered: Oct 2001
Invisible Grin Halloj!

Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??

Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..

Old Post Oct-15-2001 19:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Zirpico Click here to Send Zirpico a Private Message Add Zirpico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Hello!

Välkommen!!!
Tell more about u ..."svenska folket"

//gaby

Old Post Oct-15-2001 19:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zirpico
tranceaddict in training

Hello!

Tja.. lite om mig.

Jag är en 26 årig kille från Sundsvall som fastnade för trance ..eller njae inte bara trance utan gillar också lite house och musik lite åt chill hållet.. garage däremot är väl inte riktigt för mig ..jeje strunt samma mitt musikintresse tog ny fart när jag var på ibiza för ett par år sen och såg b.l.a. Judge Jules, Paul Oakenfold, Lisa Lashes, Tall Paul, PvD, m.fl där skakade jag också hand med Judge Jules efter hans set Well det här var svårare än jag trodde ni får väl helt enkelt lära känna mig lite bättre med tiden..

Även jag lär ju dyka upp på Munchenbryggeriet på Helloween

Old Post Oct-15-2001 20:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Zirpico Click here to Send Zirpico a Private Message Add Zirpico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Halloj!

quote:
Originally posted by Zirpico
Tänkte bara säga hej, är helt nyregistrerad här på forumet.. Det jag tänkte på är att man kanske borde sätta upp en hub på tex Direct Connect där alla TA medlemmar kan byta och tipsa om musik med varandra. Kanske en lösenord skyddad variant enbart för oss för att kunna hålla en bra standard på både musik och chat??

Kom gärna med åsikter kanske kan jag ta på mig ansvaret för ev hub, bara jag får det att funka genom min router..

en DC-hub har diskuterats tidigare, men om du kan verkställa den är det ju skitbra

välkommen förresten

Old Post Oct-15-2001 21:15 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Re: Halloj!

quote:
Originally posted by Zirpico

Välkommen!

Skulle va skitbra om du kunde fixa lite space för oss att lägga grejer på.....

se Thread: TA Swedish Crew

Old Post Oct-16-2001 07:18 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

Tjaba å välkommen till TA hoppas att du ska trivas här.....

Old Post Oct-16-2001 07:39  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zirpico
tranceaddict in training

Read This!

Ska kolla om jag får hubben att funka i helgen.. provade förut men routerns brandvägg ställer till det, annars så är det inga problem för mig att köra en hub då jag kan lägga den på en separat dator.. vi får se..

Old Post Oct-16-2001 07:45  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Halloj!
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune, perhaps by Sharpside? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIan Wilkie - "Guten Morgen" (dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:06.

Forum Rules: