Eur...
Allereerst: WhAHAHAHAHAHAHA
Ten2de: Ik scheer me niet, maar heb niet zo veel last van 'overbehaardheid' ála oerwoud...
Ten3de:Jeukt dat niet VERSCHRIKKELIJK ????
Maar als ik zou moeten kiezen tussen oerwoud of kaal, dan maar kaal, dus dat heb ik gekozen.
___________________
I'm Not An Addict
Last edited by MetzZ_!! on Jun-22-2001 at 15:51
|