Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ_Siesta suspended
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:
DJ_Siesta suspended

Er lijkt lichte ophef over de suspension van DJ_Siesta. Voor mij was het echter een duidelijke zaak. Dus hier een verduidelijking en een mogelijkheid tot repliek, zonder daarmee andere threads te verstoren.

quote:

De reden dat ik Siesta gesuspend heb, is dat hij terug viel in het gedrag waar hij eerder al eens voor gesuspend was. Eergisteren zag ik hoe hij in een thread SnuggLe weer persoonlijk aanviel. Gezien het verleden van Siesta heb ik daarop besloten hem direct, zowel publiek als in prive, te waarschuwen. Daarbij heb ik op basis van zijn verleden besloten hem slechts eenmalig te waarschuwen, en heb dat 2 maal benadrukt. Uit de reactie van Siesta maakte ik op dat hij dondersgoed wist waar het over ging. Namelijk het persoonlijk aanvallen van medegebruikers, op zaken die in de betreffende thread totaal niet ter zake doen, en als beledigend worden ervaren. Ik heb deze maatregel op eigen initiatief genomen.

Vandaag ontving ik bericht van SnuggLe waarin hij me wees op de opmerking van Siesta met betrekking tot SnuggLe's vriendin.
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
nee idd jou meisje zou nooit verkracht worden, zei hebben misschien nog smaak (ik uit mn mening)

Dit is geen mening, dit is een regelrechte belediging aan het adres van SnuggLe. Hoe je het ook wend of keert. Siesta suggereert hier dat "zei" (marokkanen), een groep waarover Siesta enkele posts eerder duidelijk en in directe bewoordingen zijn minachting heeft geuit, zich nog niet aan SnuggLe's vriendin zouden willen vergrijpen omdat zij "misschien nog smaak" zouden hebben. Een zin als "Ik vind je vriendin lelijk" is een weergave van een mening (die overigens nog steeds een belediging is). De bewoordingen van Siesta zijn geen mening te noemen.

Tevens is Siesta teruggevallen in het kleineren van andere gebruikers (en een zekere bevolkingsgroep for that matter). Woorden als "peerhoofd (kennen we de foto nog?), marokkaantjes en kerel" heb ik voorbij zien komren. In de context waarin Siesta deze woorden plaatst kunnen deze ook niet bepaald als vriendelijk of "goed bedoeld" worden ontvangen, en is het enige doel van deze vorm van taalgebruik provocatie.

Eerlijgezegd was ik verbaasd een aantal maanden geleden toen ik Siesta's naam weer zag verschijnen op dit forum. Ik had namelijk niet verwacht dat die suspension ooit nog eens gelift zou worden. Vervolgens leek het allemaal vrij goed te gaan, Siesta deed weer normaal mee aan threads en er werden zelfs voorzichtig weer grapjes over en weer gemaakt tussen Siesta en SnuggLe... Maar sinds gister is dat helaas weer helemaal omgeslagen. Blijkbaar heeft Siesta toch niet geleerd van z'n vorige suspension. Ik zal ook niet twijfelen om bij de volgende vertoning van dergelijk gedrag ook DJ Gerrit te suspenden, aangezien we hier met dezelfde persoon te maken hebben.


In het kort dus eigenlijk: Je kan anderen niet doelbewust beledigen, en je vervolgens verschuilen achter het feit dat het slechts een mening is.

Old Post Nov-03-2004 20:12 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko



Registered: Jul 2003
Location: Curacao
Thumbs up

super actie van je, ei! ben het helemaal met je eens


___________________

Old Post Nov-03-2004 20:17  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Hoe lang duurt deze ban?

Old Post Nov-03-2004 20:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Die ban had al wel eerder gemogen

In mijn tijd als mod deden ze er nog een stuk moeilijke over!

Wel grappig,

[3:19pm] * Joins: siesta
[3:20pm] zo anders ben ik weer ff gesuspenned van ta.com
[3:20pm] * siesta was kicked by *** (FUCK OFF !! (60 min. ban) reason: spammmmmmmmmm !)
[3:20pm] * *** sets mode: +b *!siesta@*.fr.home.nl
[3:19pm] * Joins: siesta
[3:23pm] ik d8 laat ik weer eens mijn echte vrienden hier op taforum
[3:24pm] opzoeken
[3:24pm] * ******* sets mode: +b *!*siesta@*.joure1.fr.home.nl
[3:24pm] * siesta was kicked by *** (Banned)


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Last edited by eXos on Nov-03-2004 at 20:34

Old Post Nov-03-2004 20:24 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!



Registered: Sep 2004
Location: Planning my revenge......

Ik heb t niet echt gevolgd ofzo....maar die opmerking over Snuggle's vriendin vind ik echt hufterig....dus dat zegt al genoeg... Echt, wat een kutopmerking...


___________________

Old Post Nov-03-2004 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Tis een kutopmerking en ei heeft ook gehandeld zoals een objectieve mod hoort te doen,en dat weet ook Gerrit zelf wel.
Want t maakt nie uit of je nou een hekel hebt aan iemand of niet,tis niet slim iemands kwetsbare plekken proberen op te zoeken dmv beledigingen,je zet juist jezelf ermee in een kwetsbare positie.

Ik blijf erbij dat er over en weer opmerkingen zijn gesmurft tegen elkaar en niet alleen door Gerrit.
Hij wordt nu wel neergezet als bliksemafleider terwijl er meerdere donderstenen meehielpen het onweer te veroorzaken


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Nov-03-2004 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance



Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City

Deze zin had ik nog niet gespot in die thread met name omdat er een beetje en twist was ontstaan in die thread die me weinig boeit. Bij deze vind ik dat ook al heb je nog zo'n hekel aan een persoon zoiets zeg je gewoon niet.


P.S. Donna zegt eigenlijk wat ik hier nog eigenlijk aan toe wil voegen. Ik denk dat de onderlinge Veteż / haat / ergernis meer een aanleiding was om dit te plaatsen.

Old Post Nov-03-2004 21:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Onderlinge vete valt wel mee hoor. Ik heb niets tegen Siesta irl or what so ever. Op het forum ook nie t, mits hij niet zo raar persoonlijk doet etc.

D'r zijn over en weer opmerkingen gesmurft, maar nergens verlaag ik me dat ik persoonlijk mensen ga kleineren of ga fucken. Zo ben ik niet en dat zal ik ook nooit doen. Het was een discussie, maar zoals ik al zovele malen heb gezegd: discussieren kunnen velen hier niet.

Nogmaals, ik heb zeker niets tegen Siesta persoonlijk. Vond het wel weer normaal gaan de laatste tijd, heb nergens ooit een steek onder water gegeven. Ik heb zelf deze ban ook niet aangevraagd, alleen Ei de bij de 2e opmerking aan zijn belofte gehouden

Maarja.....zoiets zit in het aard van het beestje. 3 maanden verder en d'r is weer zoiets ben ik bang.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-03-2004 21:26 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Dit zat er natuurlijk aan te komen, verders heb ik in deze geen mening.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-03-2004 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

Eens met de ban/suspension whatsoever. Mening hebben is 1, het bespreekbaar maken van elkaars argumenten is een 2de. Kun je dit niet en moet er koste wat het kost iemand beledigd worden om zo je onkunde maar niet te hoeven facen, sja dan houd het op. Eigen schuld dikke bult.


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Nov-03-2004 21:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

prima gedaan, ik had precies hetzelfde gedaan. Hij zat al op het randje op een gegeven moment en zo'n opmerking is gewoon hufterig en nergens voor nodig


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Nov-03-2004 21:59 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Het was een discussie, maar zoals ik al zovele malen heb gezegd: discussieren kunnen velen hier niet.



Nog zwak uitgedrukt als ik naar de Theo van Gogh thread kijk en dan met name naar het oudste lid hier

Old Post Nov-03-2004 22:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ_Siesta suspended
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help me finding this one... [2012] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDigiTribe - Over (KKM's TWISTED Vox) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:13.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!