TA forums offline !
ok, dus ik zit vanmorgen ff te kijken op het forum of er nog iets interessants is gepost...ging prima, totdat ik besloot eindelijk is een wat langere post te maken. In het Theo draadje had ik wat quotes gemaakt en daar een (naar mijn doen) flinke lap tekst onder geschreven met mijn mening etc.
Ik tevreden, druk ik op post....blanko scherm Ok, nog is proberen....blanco
Is het forum gewoon echt foetsie!!
Hij doet het nu dus weer, maar heeft mn reply in Theo niet gesaved....en ik dus ook niet. Stom stom stom
Naja, misschien de volgende keer als ik weer moed heb verzameld om een onderbouwde post te maken 
___________________
Floating on the clouds abovE
Has anyone seen my mp3 collection? I seem to have lost them while formatting the wrong partition
Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)
|