|
Tankar, ska bli kul att lyssna ..
Återkommer med kommentarer snart efter lyssning 
Edit: Aaah, det är Omid R som gömmer sig bakom det nicket *Tating!* 
Edit 2: (Comments alltså):
Ja vad kan man säga, intressant musikmix men den föll mig inte riktigt på läppen.. Vet att du är en grymt duktig DJ men gillade inte så mycket musik här lessen
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Last edited by DjAviander on Nov-13-2004 at 23:04
|