Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det.
Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag.
___________________
insignificant cor member alliance
Nov-13-2004 12:36
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
Location: New York, NY
Lyssnar för tillfället..
Kommentarer: (Uppdaterar eftersom )
Gillar percussions och hihat, mycket snyggt och proffsigt ljud!
Tycker dock att synthen känns lite plastig.. .
Pianot är snyggt och låter proffsigt, men skulle dock vilja ha det lite högre, eftersom det nu känns som att det drunknar i de övriga ljuden
Not really my cup of tea, men kommentera låten kan jag
(Mina förra kommentarer försvann då min webläsare dog :P)
___________________
"If only the good die young, I must be really bad 'cause I intend to live forever!"
Sig shmig, who reads these stupid things anyway?
Last edited by DjAviander on Nov-15-2004 at 20:49
Nov-14-2004 15:28
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Produktionsmässigt inte alls dåligt men det är inte riktigt min stil
Kanske borda lägga till lite vokaler
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Tack för feedbacken grabbar!
quote:
Originally posted by Cloudburst
Ok, först vill jag ursäkta mig för jag lyssnade och tänkte kommentera, men måste ha glömt av det.
Tycker om percussion/hihats, mycket fint gjorda, snygg layering. Du bygger upp låten fint. Däremot är det svagaste kortet i låten enligt mitt tycke melodierna. Faller inte mig i smaken. Låter dessutom väldigt Reason-aktigt. Dock är pianot bra, den gillar jag.
Haha Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0!
ScuL:
Hehe, du tycker väl att jag ska lägga in en extremt tung kick och en distad offbeat-bas kan jag tänka mig :P Jag har faktiskt tänkt på vocals, har dock problem att hitta nån som vill sjunga åt mig :P
Tack än en gång
Nov-14-2004 20:29
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Location: Jötebårj
quote:
Originally posted by NooN
Haha Det var ju rätt kul att det låter Reason-aktigt eftersom att jag producerar i FruityStudio 4.0!
Då har nått gått fruktansvärt fel nånstans!
___________________
insignificant cor member alliance