|
ik wacht op een replytje, van Obi, en dan zal er wel weer een nutteloze discussie hierover komen, het blijft een kut line-up, volgens mijn mening en ik ben zeer blij dat ik in Salou ben op dat moment
oh ja, er komen dus echt wel mensen die eigenlijk niet eens van Trance houden, paar meisjes die ik ken, houden helemaal niet van Trance, alleen de populaire trance zoals Barthezz etc.....
hun gaan gewoon naar Sensation terwijl ik zeker weet dat ze alleen maar gaan omdat het vorig jaar zo'n gruwelijk tof feest was, echte party-people dus
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|