http://forum.phono.nl/PNphpBB2+file...88169e0ae1.html hihihhii of kenden jullie m al?
hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread (of kan niemand dat verder iets schelen?)
INB4DALOCK Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
quote:Originally posted by eieregooie hehe... volgens mij is t gewoon een ongelukkige foto, of die kerel z'n piemel hangt nog Ohja, voor dit soort zaakjes hebben we tegenwoordig ook een Chill Out thread (of kan niemand dat verder iets schelen?) nee toch chillout .
Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel
quote:Originally posted by Chicane INB4DALOCK Lijken Paul van Dyk / Sander Kleinenberg wel zo'n beetje nee man! HEt zou eerder sasha kunnen zijn.
Volgens mij heb ik wel eens gezien, maar hij is funny
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Eye-Riz Ruben, dit lijkt me nou niet uitermate Chill Out materiaal. Als ik dit zie in een chill out thread, dan flip ik toch wel Hahaha! Naja, je moet t meer zien als een offtopic thread... Neem t mee als bagage Kusje he
quote:Originally posted by magrec nee man! HEt zou eerder sasha kunnen zijn. Volgens mij is het Sasha --> heb deze foto dacht ik weleens vanuit een andere hoek gezien
ik zou ook zeggen dat het Sasha is. Wel echt schaamteloos, er staan gewoon nog meer mensen in de DJ Booth en dan toch gewoon zoiets doen!