Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution (Hardstyle Session) @ MOA Club le 18/02/2005
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dj dany lyon
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004
Smiley DJ Trance Evolution (Hardstyle Session) @ MOA Club le 18/02/2005

Line Up

PILA (NL)
BLUTUNIUM BOYS (D)
PHILIPPE ROCHARD (CH)
REDSKY (CH)
VEGA (F)
DANY (F)

Ca và cogner dure...

Venez nombreux...

A++++

Last edited by dj dany lyon on Nov-30-2004 at 21:14

Old Post Nov-30-2004 21:01  France
Click Here to See the Profile for dj dany lyon Click here to Send dj dany lyon a Private Message Visit dj dany lyon's homepage! Add dj dany lyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

Ouarf...

Old Post Nov-30-2004 21:26  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

si j'y vais je te promets ca va cogner..................

.............................la tête contre les murs pour m'assomer et ne pas devoir supporter ce son !!!!!!!!!!!!!!!!!

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-30-2004 21:38  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

je ferai surement le déplacement, si je suis dans le coin

pourvu que vega fasse pas trop la brute

Old Post Nov-30-2004 21:41  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

J'aime pas trop les DJs qui jouent sur plusieurs tableaux pour pouvoir jouer....Restons fidèles à nos convictions...

Old Post Nov-30-2004 23:08  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Pourquoi ?
Il joue hardstyle le dany ?

Old Post Nov-30-2004 23:44  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

vega en tout cas joue trance prog comme d hab

Old Post Dec-01-2004 05:54  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
J'aime pas trop les DJs qui jouent sur plusieurs tableaux pour pouvoir jouer....Restons fidèles à nos convictions...

lol il jouera pas hardstyle, sinon je resterais chez moi

il va surement jouer plus ses plaques "tapantes" pour s'adapter, mais de là à changer de style... Le concept de la soirée reste "trance evolution"

Old Post Dec-01-2004 08:37  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJVega.ch
Junior tranceaddict

Registered: May 2004

bon

dommage je le retrouve plus sinon jaurais fait un copier coller de mon post sur un autre forum fasse aux memes allegations....

primo je ne joue pas plusieurs styles pour 'jouer sur tout les tableaux et obtenir plus de bookings', sinon je ferais aussi du rap et je mixerais pour les yo lool

deusio si je mixe parfois hardstyle, parfois house cest parceque japprecie (parfois) ces style de musique et car je prend autant de plaisir à les mixer, si je sent que je serais pas au top ou que pour une raison quelconque je ne satisferais pas le public, je refuse la date. (et je fait de meme pour la trance)
et de toute maniere, si je jouais vraiment sur plusieurs tableaux, je prendrais biennnn plus de book hardstyle...

tersio, concernant la soiree, vu que cest a geneve, on a voulu marquer le coup en commencant par une soiree hardstyle (qui marche beaucoups plus en suisse par ailleurs), perso je jouerais hardtrance, comme jai lhabitude de le jouer en suisse allemande ou sur geneve.

voilaaaa

ca va donc taper pas mal juska 1h, puis cogner dur juska 5h lool

et pour les tranceux convaincus, no fear, de belles soirees trance se rameneront bientot

Old Post Dec-01-2004 09:18  France
Click Here to See the Profile for DJVega.ch Click here to Send DJVega.ch a Private Message Visit DJVega.ch's homepage! Add DJVega.ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Mmh... je soupçonne que la remarque s'adressait davantage à Dany, qu'à toi Vega.

Old Post Dec-01-2004 09:35  France
DJVega.ch
Junior tranceaddict

Registered: May 2004

lool

pas grave ca fait une reponse generale

Old Post Dec-01-2004 10:36  France
Click Here to See the Profile for DJVega.ch Click here to Send DJVega.ch a Private Message Visit DJVega.ch's homepage! Add DJVega.ch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by maxxyme
Mmh... je soupçonne que la remarque s'adressait davantage à Dany, qu'à toi Vega.

C'est une remarque générale, ceci dit je ne suis pas là pour me facher avec qui que ce soit.

Seulement je pense que des gens se sont identifiés aux DJs pour leur propre style. Je connais une grosse asso qui est tombée à cause des DJs qui jouaient de tout....

Voilà . Sorry si j'en ai enervé quelque uns

Old Post Dec-01-2004 16:30  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trance Evolution (Hardstyle Session) @ MOA Club le 18/02/2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLittle Wonder & John Digweed track wanted [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Gift - "The Seventh Day" (Main Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:09.

Forum Rules: