|
Armin op TE? Dat is best een blijde verrassing zo!
Nou nog Cosmic Gate (komen standaard altijd en dat is goed, net zoals Gielen ongetwijfeld, dat is iets minder), DuMonde, Kai Tracid EN Talla 2XLC, Nu-NRG EN Ferry....en dan...waar het ook moge staan op wie zijn coolboard dan ook....ga ik echt ff uncool wezen en daarheen!
Met een koekje erbij...
___________________
|