Ben ik de enige die een probleem heeft met het wc bezoek???
das weird bij mij.. echt elke keer dat ik naar het toilet ga moet ik aan asterix en obelix die aan het zwemmen zijn in de zee.
het helpt wel eigenlijk ze (ik peins dat het van die tegels is van in de wc's van highstreet )
anyways. heeft hier iemand nog problemen mee, of moet ik men koppeke is laten na zien.
Ps: deze topic is aangemaakt wegens bordedom op het BETA forum
Dec-05-2004 18:29
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Jongske, gij zijt ziek. Gewoon een portie All Bran (of hoe ge het ook schrijft) en u darmflora komt terug tot leven. Je kan ook altijd aan een rottend kadaver peuzelen, maar dan denk ik dat er op een dag u maag er mee uitkomt tijdens de stoelgang
Dec-05-2004 18:37
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Gaat het nu over effectieve darmproblemen, of hebt ge gewoon een probleem met de omgeving "WC"?
ik heb geen darm problemen denk ik ze... gewoon kweet nie ik denk precies altijd aan asterix en obelix voor dat er iets gebeurd.. hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen???
Dec-05-2004 18:57
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Kaidreas
hebben jullie da nie zo van die beelden da ineens voor u ogen flitsen???
nee...
Dec-05-2004 19:00
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
wat is het probleem nu eigenlijk?
Dec-05-2004 19:02
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Ik ook ni eigenlijk....
Ik probeer wel mijn tijd te pakken voor elk WC-bezoek, boekje lezen enzo, lekker relax. Maar daar blijft het dan ook bij, ik krijg geen beelden van stripfiguren die zwemmen in de stront enzo...
Originally posted by Zehra
wat is het probleem nu eigenlijk?
tssss en dan vraagt ge u eigenlijk af waarom het zo saai is..
als ik zo'n replies lees... durf ik al bijna niet meer te posten.
kwas gewoon aan het zeveren... grapjes maken, weet gewel... grapjes hahaha /humor.
ja tom da heb ik vanmorgen gemerkt dat ge lang opt wc zit... jeees ik had half-life bijna uitgespeeld
ma wete soms moet ik pissen maar eigenlijk ook niet... en als ge dan aan water denkt ofzo da helpt gewoon. en ja die asterix en obelix... waarom hebben ze in highstreet anders zo'n tegels.. kbedoel da moet echt wel helpen ze. (onbewust)