Dus ik was vanavond beetje aan het surfen... kreeg ik van een vriend deze url met gigantisch moeilijke puzzels http://www.creativepuzzels.nl/spel/...riax3/index.htm Als iedereen nou ff meedoet met puzzelen dan komen we er vast wel uit de 1e en 2e heb ik al maar ik zit vast op Puzzel 3 Dik moeilijk iig... maar dat vind ik wel leuk... ik dacht misschien anderen ook wel Niet spoilen aub dus alleen tips geen antwoorden als je dat al wil doen Succes! [edit] Ben eindelijk langs puzzel 3!! [/edit]
___________________ OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
Last edited by Glaniskanis on Nov-19-2004 at 22:24
DAMNIT! Ik zit echt zuigend vast bij vraag 2! Daar is toch werkelijk niets van te maken !
___________________ Progressive Hard = goed
"Het zit in de pap" Kijk goed naar het plaatje
fuck dit is lastig, k krijg de 1e niet eens goed, maar dat kan ook aan mijn staat liggen, kijk morgne wel verder!
___________________ DJ Arjan Kreischer.com is online!
Zit bij puzzel 3.1 inmiddels een aantal dik moeilijke gehad Deze lijkt me zo makkelijk maar zie hem nog ff nie
quote:Originally posted by Glaniskanis Zit bij puzzel 3.1 inmiddels een aantal dik moeilijke gehad Deze lijkt me zo makkelijk maar zie hem nog ff nie Ikke wel
ik kom niet eens door bij de eerste vraag.
Maakt het eigenlijk nog uit in welke volgorde je de verschillende delen van Mzsteriax speelt? Ik ben toch maar begonnen bij deel 1: http://www.creativepuzzels.nl/spel/...riax1/start.htm Vraag 1 lukt nog wel, maar vraag 2 wordt toch al erg hard nadenken hoor [EDIT]Hoewel vraag 2 met een beetje logisch speurwerk toch ook wel te doen is [/EDIT]
___________________ Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
quote:Originally posted by Massive84 ik kom niet eens door bij de eerste vraag. moest ook ff mn scheikunde kennis weer onder t stof vandaan halen..
___________________ ta-forum-members midi site
damn dit is echt lastig, en ik ben pas bij vraag 1!
quote:Originally posted by John moest ook ff mn scheikunde kennis weer onder t stof vandaan halen.. mjah idd...ik snapte er eerst niks van.Alleen nadat ik vraag 2 zag dacht ik van...neejh dit is niks voor mij.
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
heeft het dan met de elementen ag,ar en h te maken?