Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > discotheken
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
discotheken

Raar he, op dit forum waar Trance centraal staat. Hoor je nauwelijks iets zeggen over discotheken. Ondanks dat in discotheken meestal wel edm gedraaid wordt. De mensen op dit forum gaan precies ook vrij weinig uit hier.
Ditzelfde geldt ook voor mezelf. Vroeger bezocht ik toch bijna wekelijks een discotheek.
Ckomilfoo, cherry moon, bbc, zillion, sotto's en nog af en toe een paar andere. Nu ga ik bijna meer uit in Nederland dan in België.

Waarom bezoeken jullie zo weinig discotheken eigenlijk?
bij mij ligt het momenteel vooraal aan:
- sport in het weekend
- vriendin die niet van edm houdt
- kameraad waar ik vroeger mee wegging wordt al wa ouder
- heb zelf nog gn rijbewijs
- geen mensen in vriendenkring behalve op dit forum dan die naar trance luisteren
- afbraak van ckomilfoo (kon ik met fiets naartoe)

Old Post Jan-12-2005 23:52  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

kzit bekans wekelijks in de reflex (elke zaterdag)

vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jan-12-2005 23:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

ik kan er niet aan doen, discotheken hebben mij nooit aangesproken, ik geef mijn geld liever uit aan events

Old Post Jan-12-2005 23:57  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Redenen:

- mijn muzieksmaak wordt zo goed als nergens gedraaid. (en nee, ni alleen prog, voor een goei avondje trance-classics ben ik ook altijd te vinden)
- Als ze al ergens m'n smaak draaien is het meestal te veraf
- ik heb zelf geen auto en/of rijbewijs
- mijn vrienden met auto en/of rijbewijs zijn ni voor die muziek of kunnen/willen niet als ik eens wil gaan
- het kost ook allemaal veel geld tegenwoordig, en ik geef m'n geld liever aan iets anders uit dan aan een discotheek waar ik me toch maar half amuseer. Ik spaar dan liever wat voor een écht goei feestje waar ik me wel volledig amuseer.
- kzit in het weekend ook met zaalvoetbal en vendelen op vrijdag, dus vaak heb ik ook gewoon geen zin meer om me na een match nog helemaal op te laden voor een discotheekbezoek.
- En laat ik eerlijk zijn: ik heb vaak gewoon geen zin om naar discotheken te gaan. Toen ik 16 was vond ik het de max, maar tegenwoordig zegt het mij echt ni veel meer, zeker niet op wekelijkse basis...

Old Post Jan-13-2005 00:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Phortastic
kzit bekans wekelijks in de reflex (elke zaterdag)

vorige zaterdag nog geweest trouwens, nu ff nimeer tot na de examens

kzal es de redenen dat ik wel ga posten dan

- kheb zelf een auto en rijbewijs
- ik ga graag naar een discotheek
- een van men beste kameraden gaat altijd met mij mee + meestal nog ander volk (zo is dat eigenlijk gegroeid door die goeie kameraad)
- op die manier zie ik men kameraad bekans wekelijks (kzit niet bij hem op school ofzo, dus tis niet zo evident dat ik hem vaak zie)...
- die goeie kameraad woont maar 15km van mij dus qua vervoer om te gaan halen enzo geen probs (hoewel hij 90% van de keren rijdt omdat hij de benzine en auto heeft vant werk)
- en ik moet eerlijk zeggen hoewel het cheese gehalte redelijk groot is bij momenten amuseer ik me toch altijd zeer goed. hangt ook veel van gezelschap af denk ik.

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jan-13-2005 02:43  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Mja, zit zowat met hetzelfde prob:

- geen auto, wel rijbewijs
- vrienden die weinig/niet geïnteresseerd zijn
- soms Versuz, maar muziek is niet altijd m'n goesting
- als vrienden dan al eens meegaan naar een event (lees TIC) vinden ze het maar niks omdat ze weinig nummers kennen ...

Dus hang ik maar wat op café, getrakteerd wezen door venten die geld te veel hebben

Old Post Jan-13-2005 07:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens, zoals de rest van die schavuiten hier in de mega super geweldige discotheek "The Shaft" hier in de buurt
De rest van de discotheken ligt een beetje te ver om der heen te cruisen.
Kom verder alleen in de Versuz, als er speciale guest DJ's komen zoals Armand van Helden 't laatst.

Old Post Jan-13-2005 10:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Buoyant
De rest van de discotheken ligt een beetje te ver om der heen te cruisen.

same here. de dichtstbijgelegen discotheken die relatief goeie muziek brengen liggen op een zestigtal kilometer van mijn huis (La Goa en BBC). de meeste hier in de buurt zijn te danscaféachtig qua stijl; dan kan ik even goed op het Zand in Brugge een stapje zetten en ben ik veel minder geld kwijt.

en dan kom ik gelijk bij het volgende punt. het is allemaal nogal duur voor wat het eigenlijk maar voorstelt. zoals Jasper zegt, je geeft vrij veel geld uit voor een avond waar je je maar half amuseert. je spaart het dan beter uit voor iets wat meer overeenkomt met je smaak..

hoewel ik nu moet toegeven dat ik zin krijg om nog es La Goa te bezoeken

Old Post Jan-13-2005 10:15  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

ik ben een discotheek gangerke ... ma ik ben met teveel ander dingen bezig ...

-muziek producing
-vriendin
- ...

komt daar nog es bij:
- heb zelf nog gn rijbewijs
- de laatste tijd is de goesting ewa weg ... mss omda'k zelf meer draai en et gros van de plaatjes soms al horendul ben
- ik nog es ff een paar goei resultaten wil neerplanten vo school

Old Post Jan-13-2005 10:29  Belgium
Click Here to See the Profile for DeSpErAtOs-X Click here to Send DeSpErAtOs-X a Private Message Visit DeSpErAtOs-X's homepage! Add DeSpErAtOs-X to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
laat ik eerlijk zijn: ik heb vaak gewoon geen zin om naar discotheken te gaan. Toen ik 16 was vond ik het de max, maar tegenwoordig zegt het mij echt ni veel meer, zeker niet op wekelijkse basis...

Dit heb ik dus ook, vroeger rond mijn 16 à 18 jaar ging ik vrijdag en zaterdag uit tot het sluitingsuur, en dat ben ik nu meer dan beu. Er is ook niks te doen hier in Aalst of omstreken, behalve als je graag naar R&B en dance luistert, en bovendien van 16-jarige meisjes houdt. Vroeger was er de King's (afterclub) maar er was een razzia (of hoe schrijf je het?) incident

Er zijn een paar plaatsten in Limburg die goed klinken, maar ik heb geen auto en ik zie het echt niet zitten om te wachten tot de eerste trein.

Old Post Jan-13-2005 10:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

Dat is jammer maar vandaag gaan mensen in discotheek voor drug, niet meer voor muziek!

verschillende redenen :
- geen auto (discotheken liggen in algemeen ver van het nmbs station)
- ik heb een dochter dus heb ik geen tijd meer om uit te gaan
- ik vind mijn lievelingsmuziek niet!
- Als ik in discotheek terug ga, zou ik met roken kunnen opnieuw beginnen.

Old Post Jan-13-2005 10:59  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Buoyant
Ik neem geen drugs, dus ik kan niet iedere week doorgaan tot 8u smorgens,

jah, da heb ik ook. Als het een goed trancefeestje/evenement is, kan de muziek mij wel wakker houden =), maar anders is de vermoeiheid het grootste probleem. Discotheken (en eigenlijk ook fuiven int algemeen) hebben mij nooit veel gezegd eigenlijk. Het is pas sinds ik muziek int algemeen heb ontdekt (5j geleden ofzow) -en dit forum natuurlijk- dat ik naar grotere evenementen en concerten ben beginnen gaan.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jan-13-2005 11:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > discotheken
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong @ decadence that i heard, need name! [2006] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Pressure - Airborne [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:27.

Forum Rules: