mmmm dacht maar eens iets nieuws te proberen..
wilt ge u ff afreageren, of iets uit laten ofzow.. ga u gang. hopelijk werkt het
godverdomme. voze, vuile viezen boer
thanks
Dec-10-2004 18:07
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Yeah, I'm pretty fucking pissed off right now... Zit nog op 't werk, maar kga toch nog efkes blijven zitten, want 't is niet safe van in deze mood de baan op te gaan.
Dec-10-2004 19:07
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
GODVERDOMME, waarom wilt die fucking opdracht nu ni opschieten!? het exaam nadert en nu krijgde nog van die superopdrachten voorgeschoteld.
Anselmus van Canterbury, ik vervloek u tot het einde der tijden!
Dec-10-2004 19:08
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
aaarghhhhhhhhhh nog steeds
Dec-10-2004 19:39
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Zehra
aaarghhhhhhhhhh nog steeds
Yup same here... nog steeds @ work ook... en chance da hier geen volk meer is buiten mij
ik ben eigelijk helemaal niet kwaad op dit moment, ik voel me rustig en kalm, heel aangenaam relaxed, VET COOL en bovendien übertoll klasse jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dus misschien komt het later nog, je weet het ooit nooit niet he
Dec-11-2004 11:06
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
het is al ettelijke jaren geleden dat ik nog es kwaad ben geweest de laatste tijd ben ik gewoon moe.. steekt gewoon tegen iedere dag te moeten pendelen.
Last edited by TOR on Dec-11-2004 at 12:10
Dec-11-2004 11:50
Nyah
Registered: Dec 2003
Ik kan, als ik onder een grote druk sta, wel al eens voor t minste lastig worden (cfr examens) dan kan ik echt ni veel verdragen.
Als ik iets zoek en ik weet dat ik het 'daar' gelegd heb en ik vind het niet, kan ik ook al eens serieus uitflippen-tegen deur, muur, kussen, ... Ma meestal is het dan een kwestie van fkes rustig tot 10 tellen en eventjes wat hulp vragen aan een rustigere geest "Ma???"