Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > INCROYABLE !!! Everest vs. M.O.R.P.H - Orée incl. John O Callaghan Remix
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003
INCROYABLE !!! Everest vs. M.O.R.P.H - Orée incl. John O Callaghan Remix

Bon voilà, je viens d'avoir l'accord du master

Donc c'est avec plaisir que je vous annonce la sortie prochaine de notre premier maxi, et quel maxi.

Everest vs. M.O.R.P.H - Orée

Un versus avec Alex Morph (ENORME....J'en revenais pas quand il m'a dit ca....son premier versus en tant que producteur, pas remixeur....) et en plus un remix de John O Callaghan et la cerise sur la gateau, normalement un magnifique vocal de Tashita (qui fait partie d'Everest aussi )

Voilà c'est énorme, j'en crois toujours pas mes oreilles !!!

Donc enfait je tenais à remercier ceux qui nous ont aidé à mieux refaire la track et surtout remercier ma p'tite Orée pour l'inspiartion.

ET je n'ai qu'une seule phrase à dire : YES WE DID IT !!!

Old Post Nov-29-2004 23:15  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

ouh la, la classe

même si je comprends pas trop l'histoire du vs avec MORPH, c'est sur que c'est une très bonne chose pour la piste.

Tout est fait pour que ça soit un succès; piste de qualité, de gros noms par dessus le marché.

Longue vie à Everest, bonne chance à vous
J'espère vraiment que ça sera un succès, vous le méritez.

Old Post Nov-29-2004 23:18  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

bravo!

Old Post Nov-29-2004 23:19  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Excellent ! Félicitations

Old Post Nov-29-2004 23:26  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Pareille que Romain, je pige pas trop le "vs MORPH" à moins que ce soit comme un "MORPH presents ...". En tout cas c'est éxellent pour vous car d'ailleur le morceaux je le trouve vraiment trés bon

Old Post Nov-30-2004 00:42  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-30-2004 06:20  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

La classe!

Mais a moi aussi vous m'expliquerez le vs.

Bravo bravo!

EDIT : La track va sortir en vinyl?

Old Post Nov-30-2004 06:46  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

moi j'veux connaitre le Label
en tout les cas c'est bien, ça monte ça monte !!!

Old Post Nov-30-2004 07:00  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

bien joué les mecs (et Tashita) aussi, c'est une juste récompense de tout votre travail !

Old Post Nov-30-2004 07:14 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by JLP
La classe!

Mais a moi aussi vous m'expliquerez le vs.

EDIT : La track va sortir en vinyl?

Il trouve que le morceau a un énorme potentiel !! Il m'a dit je cite "C'est un diamand qu'il faut encore un polir". Du coup il m'a proposé de faire un versus, c'est à dire de faire le morceau ensemble : nos idées avec les siennes, pour faire THE morceau.

Oui ca va sortir en vynil sur Fenology Rec. (Cf: Moonrusch - Risky Business)

Old Post Nov-30-2004 07:15  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
oui mais est ce que Tashita sera payé pour sa participation ?
Hein parce que l'exploitation des femmes n'a que trop duré ! il faut nous rebell.... rien

excellente nouvelle, faudra nous dire quand on pourra l'acheter parce que c'est sur que je le prends celui ci.

Old Post Nov-30-2004 11:19  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003
Thumbs up

Bravo à vous les gars il faut continuer maintenant

Hâte d'entendre les vocals de notre chouchoute belges, félicitation ma grande

Old Post Nov-30-2004 11:40  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > INCROYABLE !!! Everest vs. M.O.R.P.H - Orée incl. John O Callaghan Remix
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback10 Trance 1994 , Please help [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Amo_Julio Navas - Alto Voltaje [Fresco Records] [FRE007] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:42.

Forum Rules: