tänkte att man kunde tippsa folk om nysläppta videos här. betygsätta och diskutera dem också.
mitt första tipps: steves nya video utav envios "touched by the sun"
(självklart så finns den att ladda ner på liquidsunset.org)
bara lite nyfiken steve, vart fick du film matrialet från? ser ganska gammalt ut, typ 80 talet eller något i den stilen.
grym film i alla fall skön stil, bra låt, bra editerat.
klart värdig att visas på mtv dance charts eller fan va det heter
den får 83 JayBee's utav 99 möjliga. (därför att 100 inte är möjligt. sålänge nya filmer görs så kan ingen film uppnå "bästa" )
fan det bara SPRUTAR UT steve filmer nu! när kommer nästa?
edit: tänkte bara säga också att jag verkligen gillar på slutet när man ser inneifrån bilen och han åker i slowmotion och motor ljudet typ ekar (fast tvärtom, blir starkare istället för svagare) skön rulle fan, blev bättre andra gången jag tittade på den. hoppas den blir officiell eller så!
Last edited by JayBee on Aug-25-2004 at 08:35
Aug-23-2004 09:27
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
finns det så många fler amatörtrancevideor?
Aug-23-2004 21:13
Kaveh
Azizi
Registered: Feb 2004
Steves video är underbar! Riktigt bra gjort mannen =) Originell idé också (jag har inte sett något liknande iaf).
Spankox - The the club är en riktigt skön låt som jag först hörde på sensation i år av Brian S. VIdeon är rätt cool den också, ni finner den här http://ultrasun.dotdance.com/go269
Aug-26-2004 17:02
SilverX
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2004
Balloon - Monstersound
bästa videon nånsin
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
Aug-27-2004 06:04
Kamelen
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2002
Originally posted by SilverX
Balloon - Monstersound
bästa videon nånsin
bajs =( scooter är med i videon..dj ballon är ena ur warpbrothers.. behöver jag säga mer =(
Aug-27-2004 11:44
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
MEN FAAAAAN
eric_prydz-call_on_me-svcd-2004-se.mpeg
Satan i gatan !!!!! vad mer kan man säga...
OMG brudar igen ---> rocco-drop_the_bass-svcd-2002-onlyj-mkv.m2v
Skitlåt dock !!!
Last edited by SteveTranz4ever on Aug-29-2004 at 12:33
Aug-29-2004 12:27
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Det är ju inte trance men va fan... och jag kanske upprepar mig...
Har den på datorn men zappade förbi MTV och där var den....
Eric Prydz - Call on me videon
Första gången jag visade den för en tjejkompis så frågade jag henne seriöst varför hon inte är lesbisk... kalla mig grabbig men fan dom babesen... OMG !
^ Den är fejk! Jag har sett träningsvideos från 80-talet, och brudarna var knappast så snygga
För övrigt så ser jag typ 1-2 musikvideos om året. Har inga kanaler som visar sånt så om jag ser en video är det hemma hos någon polare som har MTV eller dylikt.
Ahh just det Günters video's är ju alltid nice! "Go Sunshine Girls Go!"
snyggaste tjejen i Call On Me-videon är hon där svarthåriga med de otroligt fina blåa ögonen. Man får se henne kasta med håret lite. Snacka om BEJB
Killen är för skön i den videon. Vilken våt blick han har hahaha
hmm, jag undrar en grej om call on me videon, tänk er att brudarna var nakna i videon, skulle det igentligen vara nån skillnad eftersom videon anspelar så mycket på sex